Längtar till fredag :)
Åå vad jag längtar till fredag, önskar det vore torsdag idag så fredag vore imorgon. Men det är ju inte så långt kvar till fredag ändå…
Anledningen till att jag längtar till fredag är att på fredag ska en liten valp flytta in här. En trefärgad sheltiekille på 12 veckor 
Kan knappt vänta =)
Bilder kommer när han är hemma.
Kramar

Oh, då förstår jag att du längtar!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Åh vad kul! Jag förstår att du längtar! Berätta mer om honom, det är ju jättespännande!!
/emma93
Grattis Starfall! 
Varifrån är han? Samma kennel som Frankie och Love? Berätta mera 

O vad kul, jag var och tittade på en sobelkille i söndags, han ska ögonlysas och besiktas i morgon, är det ok med honom så köper jag den, han var så fin. Så då starfall har vi att göra ett tag med att lära rumsrenhet,
väntar på bild på din gosing.
Men vad är det du säger!! Då förstår jag du längtar i massor. All lycka till med den lilla. Men om du visste vad nyfiken jag blev. Berätta allt vet ja!
Jättekul för dig. Du är bäst! Så hunden kommer få det bäst med.
Mojsan! Lycka till dig också.Får vi se lite fina bilder sedan den lilla killen flyttat hem till er?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1 Hihi ja, kan knappt vänta 
#2 Har inte träffat honom i verkligheten ännu så jag vet inte riktigt hur han är, men enligt uppfödaren är han helt underbar. Har även fått en bild på honom och jag kan inte annat än att säga att jag blev kär
e: Hillacre Hot To Trot
u: Hightime Sweet Sweet Linnéa
#3 Ja han är från samma kennel, detta är Frankies systerson och Loves halvsysterson. 
#4 Vad roligt, hoppas allt är bra med honom så han kan få flytta in hos dig. Min lilla Kazper ska besiktigas idag kl 14.00, hoppas allt går bra. Ögonlyst är han redan u.a 
Jo vi lär få fullt upp med våra små buspojkar du och jag, men det ska nog gå bra att göra dom rumsrena =)
Jag kommer fotografera honom så fort han är hemma, då ska jag lägga upp bilder. Självklart måste du också lägga upp bilder på din pojk om allt är bra med honom så han kan få flytta in hos dig 
#5 Tack så jättemycket, vad glad jag blev nu
Kommer berätta mer om honom när han är hemma här :)
#6 Det är alltså en liten halvbror till Enya. =) Trent är ju pappa till henne också.
#7 Nej vad roligt! Härligt att han har en halvsyster här inne
Hihi, Tindra är halvsyster tll Frankie och Enya halvsyster till Kazper. 

hämtar min lille gosing på lördag, allt var ok. Bilder kommer sen. Han föräldrarna är Edglonian Stolling Nomad Of Lochkaren, mor Japaro Susy Que.
Han är så söt.
#9 Härligt att höra!
Ser fram emot bilderna på lillkillen =)
Åh, vad roligt! Hoppas allt kommer gå bra!
Starfall -Hur har det gått? Har ni fått hem lillkillen? Väntar med olidlig spänning på bilder 
#11 Tack så mycket! =)
#12 Jag hämtade hem lilla Kazper igår, jag ska fixa hans tråd nu. Den kommer innehålla bilder!