Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 988 ggr
Niini
0

God morgon 12.2

Hohho, redan 12:e.. Snart har vi sommar igen ;)

Idag ska vi för absolut ingenting! Till att börja med ska vi ligga kvar i sängen till kl. 12 :D

mojsans
0

God morgon,

Fy i dag så är det blåsigt och snön yr, så det blir innelek, om det inte blir bättre under dagen. Nu vill jag ha vår och värme.

Ha en bra dag

emma93
0

God morgon! Det låter riktigr härligt att ligga kvar i sängen till lunch!:) Vi är lediga idag så det har varit mjukstart men snart drar det igång med dagens göromål. Hoppas på att det inte är allt för kallt för en längre promenad idag. -16 igår och snorhalt gjorde att de blev kort, kort, kort promenad.

Chanku
0

Sommaren känns långt bort idag. Minus 28.

Hade planerat att fara ut på en långsväng, men det ångrade jag ganska snabbt. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på.

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Ressu
0

God dag alla!

Fullt upp som vanligt. Försöker klura ut en present åt mamma som fyller 50 år snart. Samt ska ena bilen besiktigas idag. Så ska jag oxå fixa anmälningen till Vasa internationella utställningen för både Neiti och Kiira.

Någon annan av vi finländska (eller svenska oxå för den delen) som ska till Vasa i april?

Hoppas ni alla har en bra dag och får en fin helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

#4 Jag velar ännu om jag ska eller inte.. Har inte gjort något i utställningsväg sedan Nykabi..

Ressu
0

#5 Klart du ska passa på när utställningen är runt höret =). Vad har dom haft i Nykarleby?

// Ressu
kennel Westtorpets

Niini
0

#6 Nå, jag har nån dag ännu o fundera ;) Dedär som va i somras/höstas, du va hjälpreda för sheltieringen. Om de nu va i Nykabi, blev osäker nu :/

Starfall
0

Hej alla :)

Idag har jag varit i stan och köpt en softsele till Kazper, eller rättare sagt jag bytte den sele jag köpte igår eftersom den var för liten. Den jag köpte idag var istället för stor men han växer väl i den förhoppningsvis:)

Nu ska jag ta ut vovvarna en snabbis innan Lets Dance börjar.

Ha en trevlig kväll alla! =)

Ressu
0

#7 Ahaa, det var i Jakobstad var jag var som ringfunktionär när du ställde ut Turbo =).

// Ressu
kennel Westtorpets

Jennifer89
0

#4 jag tänker ställa både tiini och inka i vasa :) Inka är ju igentligen lite för stor men vad gör det, vill ju prova iaf Glad