Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettbeteende-och-lydnad
Läst 1179 ggr
Niini
0

Ett ljus gick upp!

Ibland undrar jag nog varför jag alltid har substitut.. När jag var mindre fick jag ingen hund, så då skaffade vi en katt som jag uppfostrade som en hund! Nu börjar jag tro Turbo är ett substitut för att vi inte anser att vi ska skaffa barn ännu. För han är uppfostrad precis som en bortskämd unge! Eller finns där nån annan vars hund ska vara i famnen hela tiden, speciellt när man ska städa eller laga mat?! :D

Chanku
0

Pixie sitter gärna i knät så fort hon får chansen. Ibland är man ju upptagen med att laga mat eller så, och då står hon o blänger på en tills hon tröttnar och istället lägger sig preciiiis bakom fötterna på en.

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

medde
0

Här hemma har jag ett barn och två hundar, men dom är lika heöa vägen ut. Tar sin plats i allt i lek och närvaro. Det

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Mina vovvar är nästan som mina bebisar, de vill alltid ligga i mitt knä och sova i min säng på natten :)

medde
0

Visst är hundarna mina "bebbar" både på gott och ont

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Här vill oxå alla fyra ligga i famnen. Dom sover i sängen. Springer i fötterna då man lagar mat osv… =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

MarieSchroder
0

Laga mat? då är platsen kring fötterna - heeeela tiden!

Famnen? den som är närmast mattes huvud vinner! gäller för både hundar och katter!

fast något substitut för barn är nog ingen av fyrfotingarna! Huga! har aldrig velta ha några tvåbeningar - det verkar så kompliceratFlört!

/Marie

emma93
0

Det kan nog mycket väl vara så i mitt fall. I vilket fall som helst så dämpades barnsuget när jag skaffade hundarna.:)