Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettvideo-snuttar
Läst 1845 ggr
medde
0

Tuben klipp.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Var inne på "tuben" och tittade på lite klipp. och fick syn på  detta klipp. Först tänkte jag Wow 15 år, men var lite…. Ja vad säger ni om klippet på vovven?

Men visst finns det ljuvligt fina klipp där inne att finna?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Det här klippet är verkligen charmigt.

Mexxie
0

#1 man vill ju se mer :P

medde
0

Visst är det charmtroll?

sissie
0

Sötnosar. Dom är ju hur många som helst!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Futurity
0

Föredrog det sista klippet.

medde
0

Visst är det andra klippet bättre, det var väl lite det jag var ute efter. Om jag får vara lite karsk så ser inte hunden i första så vidare glad ut, utan en väldigt ?

Chanku
0

Nej, första klippet tyckte jag inte alls om :/ Däremot har jag sett ett annat klipp på en sheltie som var/är 13-15 år som rejsar runt på stranden o lever loppan. Riktigt härligt att se!

Haha, det var mer än en liten vappis :D

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

emma93
0

#7 Det måste vara min Peppan du sett. Vad kul.:) Hon fyllde 15 i mars förra året, och klippet är från juni 2009. Hon fyller 16 snart och är lika pigg. Sen hon fick sina fleecetofflor så har jag fullt sjå att hänga med henne i snön. Hon bara drar iväg och hör inte att jag ropar på henne, så det är bara att rusa efter så att hon inte tappar bort mig;). Jag skall se om jag kan ladda upp nån film på henne igen men här är länken till min skrutta på stranden. Blev så full i skratt när jag tittade på det igen nyss och såg att hon i början hittar ett gammalt ben på stranden och vet så väl att hon inte får ta det, så hon kikar runt omkring och ser minst sagt skyldig ut, men så ser hon mig och då går hon därifrån och låtsas som ingenting. Lite OT, men jag tycker det är så komiskt.

http://www.youtube.com/user/jecatu1#p/a/u/1/vMGdmKfDO-w

medde
0

#8 Underbart klipp på en helt underbar hund!

emma93
0

#9 Jättetack! Kanske kan passa på att fråga om det är nån här som kan tipsa om hur man redigerar (klipper bort/klipper ihop) film enkelt på en Mac? Hittade lite film som jag kunde lägga ut, men de behöver kortas ner.

Chanku
0

#8 Inte visste jag att det var din hund! Så kul :) Du förstår säkert att det är jag som kallas för Kekkebus på youtube, har kommenterat det där klippet och du har kommenterat ett på Pixie när hon var valp :)

Nån förresten som vet om man kan byta nick på youtube..?

Chanku
0

Äsch, jag skapade ett helt nytt konto istället…

Starfall
0

#0 Stackars hund, kan ju knappt röra sig Gråter

#1 Åå vad söta, en hel hög med gosvalparKyss

Här är ett videoklipp jag tycker är gulligt. Vilken otroligt duktig hund som kan framträda så bra trots att den inte kan se och sedan för att inte glömma den högljuda publiken. Denna vovve litar helt och fullt på sin ägare, blir så rörd av att se denna video :)

medde
0

#13 Äntligen någon som sade rent ut. Jag vart faktiskt lite ledsen då jag såg klippet.

Chanku
0

#13 Ja, den såg väldigt tjock ut. Inte bara "fluffig" så att säga.

Sheltien i videon heter Taz och om jag inte minns helt fel så har den uppträtt på tv ett flertal gånger, tävlar agility (såg dock inte så bra ut de videos jag sett) och vallar.

Passar på att visa upp ett av Pixies senaste trick. I början av inlärningen och filmat med urkass mobilkamera. Hon ska egentligen in med huvudet också i väskan. Och ja, hon öppnar självfallet väskan helt själv också.

Futurity
0

#15 Om hunden är så stel och har så svårt att gå som den har på filmen så är det väl inte så konstig att den är tjock.

Haha, söt hund på filmen! :)

Chanku
0

#16 Fast jag tycker inte att det är något försvar. Handlar det om att hunden inte kan röra på sig pga smärta, är det rättvist mot hunden att låta den leva..? Sen har gamla hundar lättare att lägga på sig, men det såg ju inte direkt ut som lite extra "trivselvikt" så att säga…

Futurity
0

#17 Nej, den frågan tycker jag nog också att dom bör ställa sig.

emma93
0

#11 Ja just det, det stämmer.:) Tänkte att det nog var du som var Kekkebus men var inte helt säker. Världen är liten:)

Chanku
0

Måste ju visa upp denna enormt duktiga sheltie som vann Nordiska mästerskapen i freestyle 2009

Futurity
0

#20 Jätte duktiga! :)

Ressu
0

#20 Superduktiga =) Även på agility och lydnad så slår dom högt här i Finland.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Den här tycker jag är så härlig. =)

Det är ju inga shelties, men dom är ju i alla fall vallhundsraser, haha.

Chanku
0

#23 Ja, Silvia Trkman är riktig duktig på att träna hund :) För er som undrar vad det är för hundar hon har så är det border collie och berger des pyrenes a poil long/a face rase (Lo är poil long och La är face rase).

SparklingTindra
0

Här är hennes hemsida. Där kan ni se fler klipp också.