OT. agilityuppvisning
Nu är det åter igen dags för agilityuppvisning för mig och Ronja. Förra gången vi hade uppvisning var i Svenska mässan i Januari, på MyDog med klubben. Men nu är det dags för ett ännu större evangemang. Nämligen en uppvisning inför drygt 40.000 människor inne i Scandinavium i Göteborg i helgen! I samband med Göteborgs horse show!
Känner mig riktigt taggad! Någon som ska till horse show?
Mvh Emelie 

Ska inte det, men vill bara önska er lycka till! Det kommer säkert gå jättebra! :) Även om jag själv skulle må illa av nervositet ;)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Wow, vad häftigt! 
Önskar er stort lycka till, hoppas det går bra:)
Tack
Måste rätta mig själv: drygt 12.000 människor per dag. Haha, måste varit riktigt trött när jag skrev det här. Nyvaken o allt. ;)
Mvh Emelie 
Klockan 18.00 imorgon sänds det från Göteborgs horse show, scandinavium på SVT2! KANSKE kan hända att jag och Ronja är med om man har tur, ska bli kul att se allt från ett annat perspektiv iallafall! :)
Mvh Emelie 
Lycka till! Om jag har möjlighet så ska jag titta.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Uppvisningen har gått utmärkt i helgen! Vårat lag kom till final under lördagen, till min stora lycka filmades jag och Ronja under vårat lopp! *fel namn angivet för filmklippet*
Mvh Emelie 

Såg ju jättebra ut! :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Vad kul att du la upp filmen här också! Säger igen - det ser verkligen kanonfint ut!