Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 495 ggr
Chanku
0

God dagens 5 mars

Hej på er alla där ute i SheltieSverige! :) Hoppas alla har det bra och att ni inte är alltför insnöade :) Här uppe är det uppehåll i allt snöande och solen skiner för fullt! Har precis fått hem alla mina förstoringar som jag beställt. Nåja, alla är ju inte till mig. Bara nästan ;)

Har precis kommit hem från affären, har varit och köpt märgben till Pixie. Märgbenen är på tining i köket, kan ni gissa var Pixie är? ;)

Hoppas alla får en suveränt härlig dag idag! Och om vi inte hörs i helgen, så hoppas jag att ni får en riktigt trevlig helg också! :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Ressu
0

#1 Jag antar vi i Finland räknas oxå Flört

Idag kikar jag bara in fram och tillbaka. Sambo fyller år idag så han blir firad ikväll, sen blir det 50 års kalas hela helgen då mamma fyller. Nu har jag kaka 2 av 3 klar. Sen blir det att städa lite och så ikväll efter firandet blir det att svepa ihop smörgåstårtorna till mammas kalas… Full rulle med andra ord Glad

Eftersom jag kommer att vara frånvarande till måndag så önskar jag er  en fin fredag och att ni får en fin helg.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

Här är underbart väder idag! Desvärre får man SÅKLART inte njuta när det en gång händer.. Nix! Tentläsning och slutarbetesskrivande är vad som står på schemat hela helgen..

Chanku
0

#1 Ooops, glömde ju bort er. Skäms på mig! :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se