Sheltiehälsa - föredrag
Sheltiehälsa!
Nu får vi äntligen chansen att avnjuta Terese Olofssons uppskattade föredrag om Sheltiehälsa.
Platsen blir Skokloster bygdegård (kör mot Skokloster slott, passera Sånkans camping och håll därefter utkik efter skylt till hembygdsgården/sheltie-skylt.
Tid: Söndagen den 14 mars kl. 12:00
Pris är 50:-/person.
Fika finnes!
Eftersom endast "demonstrationshundar" får komma in i själva bygdegården tänkte vi först lyssna till föredraget, fika och ställa frågor för att sedan rasta oss och eventuellt medhavda fyrfotingar som under föredraget suttit i bilar/rasthagar.
Ring eller maila och anmäl er:
_Varmt Välkomna!
__/Marie Schröder
_070-636 07 66
uppland@sssk.org
Det här kan verklige vara intressant! Måste kolla lite om jag kan..
Sissei vad säger du?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Har just avklarat en resa tur och retur till Umeå då så det blir lite för tufft. Men kan varmt rekommendera sådana här träffar till alla. Det är ett stort energitillskott i hundlivet när man får chansen att gå på föreläsningar.
Så ta chansen. Det är det alltid värt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Åh, önskar så att jag kunde åka men jag har inte möjlighet att åka så långt bort just nu.:( Kanske skall lobba för att Terese kan komma till vårt distrikt också.:)
Vore väl en toppen idée. Funderar skarpt att ta mig dit.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jättekul om så många som möjligt kan komma 
Tror det blir ett toppenföredrag. Terese ställer säkert upp om hon kan i andra distrikt. Ring eller maila och prata med henne!
/Marie
#5 Jag är säker på att det blir en superbra dag för er!! Jag skall kontakta distriktsrepresentanten för oss om ett tag och föreslå det!