God morgon 9 mars
God morgon alla!
Solen skiner och hundarna har just varit ute på gården och busat så nu sover alla =). Själv tar jag mej en minut att se vad som har hänt här sedan igår =).
Nu börjar man ana vårtecken. Hur är det hos er, har våren börjat komma där oxå?
Idag blir det mest att förbereda vår lokala hundklubbs styrelsemöte som jag står värd för och som går av stapel ikväll.
Hoppas ni alla har en fin dag!

Här har det varit varmt de senaste dagarna. Igår var det tom plusgrader! :)
Pixie ligger i mitt knä o halvsover. Som vanligt hängandes i en ställning som bara inte kan vara skön, det borde vara fysiologiskt omöjligt att tycka det är skönt. Men tydligt så är det skönt ändå :)
Hoppas alla får en riktigt trevlig dag! :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Nu har jag och barnen kommit hem efter en underbar vecka i Sälen.Gud vilket välkomnande vi fick både från gubbe och hund. Nu övergår allt till vardagen igen. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God eftermiddag!
I går såg jag 3 nässelfjärilar i ett av fönstren i ladugården o idag kom årets första kalv, ursöt! Alla djuren fäller, fåglarna kvittrar, det är vår på G!!!!
Var igår till vet o vägde killarna, resultatet var bra, mkt bra. Jasper som alltid varit för tunn har äntligen lagt på sig o väger nu fina 8.1kg perfekt för hans kropp, Gusti har gått ner lite o väger 8.8kg, mkt bättre än sist. Och min Isl.fårhund Nop har lyckats gå ner på knappt 2 mån från 22kg till fina 19.7kg
! Är såå nöjd just nu!
Ha en underbar dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
goddag! otroligt trött efter en lång skoldag, man borde göra som Turbo o kura ihop sig i soffan för en tupplur. Desvärre väntar tentläsning kvällen lång :/
God kväll eller god eftermiddag, blir det nu…