Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1232 ggr
Niini
0

God morgon 20.3

Idag börjar något som troligen blir en oändligt lång vecka för Turbo o mig. Husse stack iväg till Korea på jobbresa imorse o väntas inte hem förrän natten till fredag.

Idag ska vi i alla fall bege oss till föräldrarna, hunden så han får springa o matte så hon får kolla tv (dom har oändligt många kanaler) :D

Chanku
0

God morgon

Dagen inleddes med snöskottning. Är så less på vintern nu! Har varit till kissen och gett henne mat o så. En trevlig och snäll katt är det. Trots att jag är impregnerad i hunddoft (Flört) så kommer hon springandes direkt när jag kommer dit och ska kela :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

medde
0

God kväll.

Hoppas ni alla haft en fin dag. I dag är det vårdagjämning!

Vi har varit ute jag och tösa på lite skoj  och kul, men bland annat har hon varit och titta på Neo, Timotej, Ola vilket var kul att se på!

Ha en fin kväll

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Ninni. Vet du har avis det blev hemma här. Korea! Det är ju Teakwondons hemland. Lyllos!!

medde
0

Ninni. Vet du har avis det blev hemma här. Korea! Det är ju Teakwondons hemland. Lyllos!!

Niini
0

#4 Ni hade gärna fått åka istället för honom! Håller redan på att bli tokig av längtan, HUR ska man stå ut nästan en vecka Obestämd

medde
0

#5 både förstår och tror dig.