Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 922 ggr
medde
0

God helg 27-28 mars

God dag.

Hoppas ni alla mår riktigt bra och era hundar har hälsan. Vi har kliande hundar hemma, vilket är inte alls kul behandling påbörjad. Men inte löss och loopor i alla fall. Sedan ska vi nog ut ett tag för handla mat osv. Visar en liten bild jag tog förra helgen till tösabiten min. Hon är såååå jag ni vet nog. Vem är han

Ni glömmer väl inte sommartiden nu! Klockorna fram 1 timma i natt,

Ha en riktigt bra dag alla, hoppa svi ses under dag/kväll

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Chanku
0

Oj, hoppas hundarna bli klifria snabbt. Pixie är pigg o frisk, vi har varit ute o sprungit tunnlar o hoppat några hinder för ett tag sedan :)

Haha, jag har absolut ingen aning om vem det är. Men då är jag lite lost också ;)

Vilken tur att du påminde mig om sommartid. Det hade jag helt glömt bort! :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

medde
0

Kliandet är inget kul känns som som krattar sig!!!

Bilden är tösabiten så stolt över, då det är lite av en idol för henne. Är vi för gammla för att veta vem det är?

Chanku
0

Jag är 23, så egentligen borde jag kanske veta vem det är? Det känns som att jag känner igenom honom men… Näh…

Få se om nån annan kanske listar ut vem det är?

Maulin
0

Erik Saade va? :)

Ressu
0

#0 Hoppas kliandet slutar snart.

#4 Skulle oxå säga Erik Saade =)

Här håller vi som bäst på att trimma cockerspanieln. Fullt i huset nu med 6 hundar som springer på Skrattande.

Hoppas ni alla har en fin helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är han! Nui må tro dotter är tossig i han, speciellt efter ha träffat han nu ggr efter medledifestivalen:-)

Helt underbart med en tjej som är innnnnluvvvv

Chanku
0

Haha, det är första gången jag hör låten. Har inte ens kikat det minsta lilla på melodifestivalen. Men jag förstår att alla yngre förmågor faller som furor ;)

medde
0

FurorFörvånad Hahah det är bara förnamnet vill jag lova dig. Jag hör den här låten från morgon till kvälll och väggarana skakar hemmma.

Gittan
0

#0 Hoppas du får bukt med kliandet. Förstår att din dotter blev lycklig över bilden.
Oj vilken vecka. Fick mycket mer att göra på jobbet efter att jag var på kursen förra veckan, men jag blir väl van. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld