Goddag 31 och sista mars för detta år
Och vilken underbar vårdag! Solen skiner från så gott som klar himmel o snön droppar sakna ner från taken, fåglarna kvittrar o man blir på så fantastiskt humör! 
Ska strax bege mig ut på lite fjäderjakt. Kan ni fatta att inte en enda av de 5 affärer jag besökte igår hade några fjädrar att lägga i påskriset! Uselt! Det måste ju va fjädrar!!
Goddag på dig
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Här är det grått och trist ute. Snöade faktiskt lite till på morgonen.
Har precis varit barnvakt åt syrrans yngsta. De ringde från dagis och berättade att hans storebror fallit och slagit ut tänder och blödde ur munnen. Tack o lov var det bara en redan lös tand som lossnat.
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Vad jobbigt för syrran din. Speciellt innan hon fick se det själv. Inte alls någon höjdare att börja dagen med ett sådant samtal. Tur att det gick bra.
Wrooom!

#3 Ja, alla hann bli lite uppe i varv. Såklart hade ingen någon bil hemma, men vi fick tag i min farbror som kunde skjutsa dom till tandläkaren. Såklart visade det sig att tandläkarn hade stängt, så nu väntar dom på att tandläkarna i stan ska höra av sig.
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Det bliev en heldagshistoria det där. Något att spara tills ungarna blir vuxna.
Wrooom!
God eftermiddag alla!
Just hemkommen från skolan idag stod det programmering på agendan
.
Har nu varit ute med hundarna i solskenet och ska nu sätta mej ner med en kaffekopp!
Hoppas ni alla har en bra dag!
#0 Tiimari brukar ju alltid ha massor med fjädrar…
#6 Ja vet! Men dom hade ju knappt några påsksaker alls i år.. Såg ut som om de siktat in sig på 1 maj redan :/ Prisma o Halpa-Halli e mina sista försök, sen får de va..
God eftermiddag!
Det känns verkligen skönt att mars äntligen är slut och att det blir påsklov och 1:a april imorgon! Inatt åker jag till Salt Lake City i USA så ni får nog inte se mig så mycket här inne under de närmsta dagarna.
Sköt om er!
#8 Kan inte annat än hålla med :)
Vissa firar ju faktiskt 3 år som sambos imorgon också, lite extra kul att börja en ny månad med :)
#6 Nu e de konstaterat, Minimani is the shit!