Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1462 ggr
Ronja06
2010-04-09 14:41
0

9 April

Dagens! Strålade sol och fleeera plusgrader. Jag frågar mig själv varför jag inte är ute. Dagen kommer att spenderas på stranden och i spårskogarna. Försöker göra minstingsvovven redo för anlagsklassen.

Funderar även lite när "månadens sheltie" avgörs? ;)

Mvh Emelie Förlägen

Chanku
2010-04-09 16:32
0

Här snöande det i morse och nu har det övergått till regn. Ska strax ut med Pixie och hennes "pojkvän" Benny så de får härja av sig lite. Pixie är milt uttryckt helt jäkla galen, så hon behöver få busa av sig ;)

Ser att det är på gång lite olika trådar här, så det kommer kanske senare idag :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

BrightGloria
2010-04-09 17:27
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Super duper fint väder här med många plus.
Varit ute hela dagen och hundarna ska få sova någon timma, sedan sticker vi ut igen. :) Påsklovet är slut snart så det gäller att ta vara på varenda solstråle så man klarar sig i skolbänken några månader till.

Hoppas alla har det fint!

#1 Skickar några solstrålar till dig så snön försvinner och regnet slutar regna.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Chanku
2010-04-09 20:30
0

#2 Nejnejnej, det får gärna vräka ner regn! Vräker det ner regn så smälter snön :) Helt suveränt! Det har småregnat hela dagen och jag är lycklig :)

Har varit ute på en 2½ timmes runda med Pixie, en kompis o Pixies "pojkvän". Härligt! :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

BrightGloria
2010-04-09 20:56
0

#3 Aj då, men jag skickade solstrålarna med posten, så de kommer om ca. tre dagar eller nåt.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida