Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettsheltiens-egna-personlighet
Läst 1062 ggr
SparklingTindra
0

Picture Perfect Enya

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att jag skulle göra en alldeles egen tråd åt Enya. =)

Hon är ju hela 2 år gammal nu. Tänk vad fort tiden går.

SparklingTindra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha hon står ju inte allt för snyggt på bilden men hon är inte det lättaste att fota. Hon är en riktig studsboll och är ofta i ögonhöjd med mig när jag tränar med henne.

Hon har fått en massa kompisar nu när hon har lugnat sig lite. Nu kan hon bland annat anpassa farten när hon springer så att andra hundar hinner med.

Och lättlärd som få är hon! Hon älskar att jobba och kämpar hårt för att göra rätt på träning.

På bilden är hon tillsammans med mamma Tindra och kompisarna Sisu, Mio, Korim (Kineserna), Igor (blandisen), Zelma, Sinchi och Xena (peruanska nakenhundarna). Det är ägaren till kineserna som har fotat bilden.

emma93
0

Vilka fina bilder!! Tänk att hon är 2 år redan!

Casiney
0

Vilken härlig päls Enya har.

BrightGloria
0

Jättefin! Redan två år! Oj, vad tiden går!
Hon kanske står i lutning eller något på första bilden, eller har hon en sluttande rygg? Lite nyfiken bara Glad
Jättevacker är hon i alla fall

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

SparklingTindra
0

Tack! =)

#4 Hon är svår att få stillastående för fotografering och när hon ska ställas på kommando så ställer hon sig gärna som en schäfer..

medde
0

Säger som dom andra. Tänk vad tiden går fort ibland, att det gått två år sedan det lilla knytet kom till världen.

Men hon är verkligen fin och vacker.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

#6 Tack! Ja, jag kan inte fatta det. När folk frågar hur gammal hon är måste jag alltid tänka till, för i min värld är hon fortfarande precis ett år fylld. =D

medde
0

Men vacker som en sag är hon. Må tro du är inte lite till stolt:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jennifer89
0

Hon är så vacker :)