Sheltie läger
Nu har jag lite planer om att försöka hitta ett hundläger/sheltieläger till nästa sommar. Att alla kanske bor i en lokal på landet någonstans i sverige. Skulle vara väldigt kul med ett läger när alla har sheltiesar! Någon som vet att det finns något läger?

Det hade jag hängt med på i alla fall.
Säg till om du finner något sådant. Annars får vi anordna det själv. :P
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Det var ju ett sheltieläger förra veckan utanför Vetlanda 9-12/7. Det var TOPPEN! Annonserades ut via SSSK.
Jag hoppas verkligen att de bestämmer sig för att köra lägret igen.
I Augusti är det ju läger samma helg som Sheltiespecialen. Vet inte om det finns platser kvar dock. Det annonserades också ut via SSSK.
#2 Jag kan inte hitta något om läger…
Här finns info: http://www.sssk.org/nossebro_aug_2009.pdf
Sista anmälningsdag är i morgon tror jag.

#4 Den ska jag på. :)
//BrightGloria
- Hemsida
Kan inte vara med då, ska ju till vilsta…
#2 Kul att du var på sheltielägret utanför Vetlanda, jag hade gärna velat gå på det men hade tyvärr inte möjlighet. Det kändes jobbigt att inte kunna komma, då jag även bor typ 2 mil ifrån. Men men, hoppas det blir där nästa år med.

#8 Vilken härlig röra!
//BrightGloria
- Hemsida
#8 Men vilken läcker bild, tycker det är väldigt synd att den kanske "drunknar" i denna tråd, för bilden är så läcker med all snyggingar.
En liten fråg, du har inte lust att skriva lite extra om denna bild och det runt denna bild? Om jag lägger in dig som tillfällig artikelförfattare?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#10 visst kan jag göra det - bara du talar om HUR jag skall göra 
Imorgon hade jag tänkt ladda upp resten av bilderna som blev något sånär (trubbel med kameran - exponering och focus krånglar, det blir en tripp till kameradoktorn….suuuck) på min bildsida - gör ett inlägg med länken då 
/M
#8 Vilken underbar bild med massor av glada människor o vackra hundar! Vi har helt klart den bästa rasen!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#8 Jätte mysig bild!

Nu finns det lite fler bilder från lägret på:
http://www.flickr.com/photos/28793630@N04/
tänk på att det liksom börjar bakifrån…. så de sista bilderna kommer liksom först…. Tror de första finns på sidan 13 eller något liknande….
Nåja - den som har lust får gärna gå in och kika 
/Marie
#14 Tack, då smiter jag in och kikar lite.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Men ååh! Va kul det låter med sheltieläger!!! Ja vill ja vill :)

#8 Härlig bild! :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

#14 Visst är det Tuula på sida 9-10? Det är en kullsyster till min råtta :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se