Föreläsning om homeopati
Hej!
Måndag 26/4 kl. 19.00 kommer jag hålla ett föredrag om homeopati för hundar i Sigtuna utanför Stockholm.
Föredraget kostar 100kr och fika ingår. Anmäl dig till mig eller till www.toveshundar.se
Ni är varmt välkommna! 
(jag har fått klartecken av medde att lägga ut detta)
Låter intressant. Tyvärr bor jag på helt andra sidan stan och har skolbarn, så för mig blir det försent. Hoppas någon kan komma dit, så man får lite info om hur det var.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 Synd! Men det är ju sådär. Om någon är intresserad av att jag kommer och håller föredrag där ni bor så är det bara att hojta till 
#2 Hur många ska det vara i så fall? Sedan är det väl även en kostnads fråga. Lite nyfiken att ta upp det här på tösen hundklubb för att se om intresse finnes. Då vi är även aktiva föräldrar där både i avel och enbart ett gediget hund intresse.
Ska "fiska" lite om detta under kommande vecka. Återkommer

#3 Jag vill ha minst 10st och så brukar jag ta 100kr per person. Den som anordnar det hela står för lokal, ofta går det ju att låna tex en klubblokal gratis eller för en billig peng 
Om jag ska åka utanför Stockholmsområdet vill jag ha reseersättning och eventuell övernattning betald också.
Vore jättekul att få komma till er! 
Kollar vidare i veckan då tösa ska ut till sin klubb.

Vill bara puffa lite för den här föreläsningen, det finns några platser kvar