Hur hög kan han bli?
#0 Vågar tyvärr inte gissa, men måste bara säga att dina vovvar är väldigt fina!:)
Vad lika Frankie och Love är!
Jag vet tyvärr inte, och kommer inte ihåg hur det var för Ronjas del..
Hej Caroline!
Vad roligt att du mätt Kazper, precis nu :)) Jag mätte Molly i morse och hon är……..33 cm!!! Jösses, håll i hatten
Hon kommer ju garanterat att bli för hög, men hon är lika underbar för det. Jag tror att Kazper kommer att hålla sig fint inom gränserna.
Vilken underbar bild på dina vovvar 
Hälsningar Ewa
#1 Om det stämmer att det mått man får fram då hunden är 4 månader kommer ökas med yterligare 6 cm kommer Kazper bli runt 35.5 cm, inte allt för litet alltså. Och det är ju bra 
#2 Tack så mycket, dina hundar är hur snygga som helst också
#3 Med vippöron är de faktiskt ganska lika, utseendemässigt. I personligheten är de inte lika alls, rätt kul faktiskt. De är ju halvsyskon :)
#4 Nu blev jag glad, SÅ roligt att ni hittat hit
Lilla söta Molly, som visst inte är så liten hihi. Hon är ju bara för fin på bilderna på hemsidan
Hihi, ja, det var inte så lätt att få alla att sitta still när jag skulle fota. Särskilt Love (till vänster) tycker att jag är supertråkig med kameran i handen och försöker smita hela tiden. Föresten, visste du att Frankie (till höger) är halvbror till din Viska? Och Love är släkt med Siri eftersom Loves farfar är Siris pappa. Rena släktträffen
Hoppas man får träffa dina fina vovvar någon gång:)
Mvh
Caroline