Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1517 ggr
Chanku
0

Vad gör du just nu?

Själv har jag precis kommit in genom dörren. Det var en viss liten råtta som kom på att "Just fasen, jag har inte bajsat idag. Det är kris. Nu!". Sen fick hon världens dampryck, sladdade runt i snön, hoppade mig i rumpan, kampade vilt i jackärmarna, det flög pinnar och hon hann med en vända genom en djup vattenpöl också. Men man kan ju inte annat än skratta :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

[Malin3033]
0

Jag sitter och väntar på att min kompis ska uppdatera sin blogg så att jag får reda på hur det gick för henne under helgens tävlingar. Hon pluggar och vill inte bli störd av telefonen heller. Men jag är ruggigt nyfiken!

medde
0

Sitter och latar mig för stunden, sedan ska jag snart börja hjälpa tösa min med läxorna som ska vara klara tills i morgon.

Sedan ska jag ta mig en riktigt funderare på något skoj att hitta på just på sajten jag skriver nu. Då vi fått jättefina priser av sissie och tänkta vi skulle göra något kul av det. Har ni förslag så ropa gärna till i mitt öra

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Maulin
0

Här har vi 15 grader varmt och strålande sol så jag har varit ute på en långrunda i skogen och kom in för någon timme sedan. Har precis smaskat i mig en piggelin och nu blir det att slappa framför tvn resten av kvällen.

Starfall
0

Idag var jag på valpkurs med Kazper. Själva kursen gick jättebra, men då Kazper är extremt super-åksjuk gick inte resan dit och hem lika bra. Det är så synd om honom Gråter

Nu ska jag gå en sväng med Frankie och Love innan solen går ner. Efter det ska jag nog se på tv resten av kvällen.

Längtar till imorgon. Då är det nämligen andra kurstillfället på agility klass 1 för Frankie Skrattande

Cocos82
0

Exakt just nu sitter jag och myser med Bell i soffan och tar det lugnt efter en hel dag ute i friska luften med massor av bus med andra hundar i grannskapet. :)

Niini
0

Ska strax dra iväg till skolan, såvida jag inte somnar på vägen ;)

BrightGloria
0

Ska också iväg till skolan, men såg att jag inte började förrän om en timma. Gott!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Chanku
0

Har precis avklarat dagens första slalompass. Det är härligt när poletterna börjar trilla ner! :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

falkbacke
0

Jag har just varit och lämnat några partytält och utställningstält på området där min klass ska ha en hundutställning på söndag. Så nu har vi fullt upp hela tiden! :) Fast nu ska jag gå ut på en kvällsprommis med Inez =)

Niini
0

tar en paus för o kolla en grej. men nu åter till myset i soffan med sambon <3

MarieSchroder
0

Kikar igenom valpbilderna….. tänk om jag kunde skaffa en till…. suuuck!

Starfall
0

Just nu lyssnar jag på musik, ska alldeles strax gå en kvällsrunda med hundarna :)

sissie
0

Har just vaknat och går igenom sajterna på iFokus för att se om någon är vaken.

God morgon!Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

SparklingTindra
0

Har just gjort mig i ordning för att fara till klubben och träna agility. =)

Niini
0

Nyss hemkommen från en minst sagt intressant praktikdag! Nu är det dags o laga lite mat!

Cocos82
0

Precis hemkommen från en lång promenad som blandades upp med lite agilityliknande övningar i lekparken. :)

MarieSchroder
0

Sitter på jobbet och längtar ut i den vackra vårsolen. Vill ta hundar och kamera och gå på en riktig långprommis med fika….! suuuuck….