Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettvideo-snuttar
Läst 1963 ggr
Channi
0

Många tricks! *Film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Satt ihop en liten film med en del av tricksen som Nenya kan :)

[Cevdet]
0

Hej!

Kul att se. Din hund har lärt sig mycket och är bara 10 månader. Du har varit aktiv och jobbat hårt förstår jag. Jag har nu äntligen en liten sheltiekille hemma, är 5 månader nu. Jag vill börja träna honom, och fått tips via din film. Har det varit svårt att lära din hund och hur lång tid har det tagit?  Jättefin hund du har, han ser ut att trivas.

Channi
0

Tack så mycket ^^

Överdrivet svårt har det inte varit, jag har turen att ha fått en mycket lättlärd och arbetsvillig hund ^^ Hon tycker det är jätte kul att träna och lära sig saker.

Det är bara börja träna! Jag har fler träningsfilmer på min hemsida ifrån när Nenya var ca 4 månader gammal och gör lite tricks :)

Börja med lite enkla tricks, ha inga krav och ha kul! :) Tänk också på att valpen inte vet vad du "kräver" av den, så ha inte för bråttom.

BrightGloria
0

Så duktig hon är <3
Skäms är ju så gulligt. :D

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Channi
0

Tack BrightGloria! :D aa, hon är riktigt söt när hon gör den ^^

Nästa trick blir ett försök till att få henne att hålla i sin svans :D

[Cevdet]
0

Hej!

Jag blir nyfiken på din hemsida. Försökte via din presentation komma in på den (om det var den). Om den inte är privat så skulle jag gärna vilja se när du tränade henne från 4 månader.

Channi
0

Hej, ja det var min hemsida, nej då den är inte privat, här kan du få en snabb länk ;) Det är bara att scrolla längst ner så har du dom där :)

medde
0

Men oj så duktigt hon är.

Jättekul att få se.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Channi
0
Teij
0

Så duktig hon e ! :)

Kul me video också

Channi
0

Tack Teij! :D

aaa, härligt att ha sen när hon blir äldre eller när hon sen går bort.