Sheltiepromenad på Tippen, Göteborg
Tänkte bara tipsa om att det är den månatliga Sheltiepromenaden på Tippen i Fiskebäck, Göteborg i dag, kl 14.
/emma93
Låter toppen. Hoppas ågra som bor i närheten hinner se det här. Är detta som du skriver om varje månad, någon speciell dag så alla vet när?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1 Ja precis, det var lite sent utlägg från min sida och jag hittade inte de trådar jag skrivit om det tidigare. Det är sista söndagen varje månad, kl 14. Ingen anmälan behövs.
Toppen, vi kanske ska hjälpas åt påminna lite i slutet av vaje månad om detta.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tiden går fort, och nu är det dags för Sheltiepromenad igen: På söndag den 30/5. Platsen är på Tippen, vid småbåtshamnen i Fiskebäck - Göteborg, kl 14.00. Ingen föranmälan behövs.
Hoppas att vi ses!
/emma93
#4: Ska se om jag kan ta mig dit. Kruxet är det att jag ska hålla agilitykurs några timmar senare. Men kanske kanske! :)
Mvh Emelie 
#5 Håller tummarna för det! Är inte helt hundra på att jag lyckas pussla ihop alla saker på söndag heller, men jag hoppas att jag kan flytta om lite till lördag så att jag kan gå på promenaden på söndag.

Vi hade också velat träffa flera sheltiekompisar!
Bor i Malmö och kan säkert komma upp till göteborg senare i sommar när min valpsing har hunnit växa till sig lite.. hur långt brukar ni gå? :)
#7 Det är inte alls så lång sträcka, och inte allt för kuperat heller, då det är hundar i alla åldrar. Vi brukar stanna och fika lite om vädret är bra och så stannar vi så att hundarna får leka. Det är mest för att få träffas.