Vad ska ni hitta på under midsommar?
Kort o gott, vad har ni för planer över midsommar?
Själv kommer jag jobba både fredag o söndag, så det blir troligen bara en snabb sväng till sommarstugan på lördag. Men vi firar lite midsommar idag istället (Turbo o jag dvs..), är nyligen hemkomna från en 1½ h proemnad med både sim- och glasspaus. O tjaa.. bilden talar väl för sig själv 
Sen måste jag bara få visa var Turbo tycker om dåligt väder under midsommarhelgen!
hehehe så sött 

Vi plockade blommor ikväll på sista promenaden med hundarna.
Solen gick ner försiktigt så var en skön promenad.
Jag besöker min mamma under midsommar och någon vecka mer… vi bor inte i samma stad, så jag är här på landet med mamma och hundarna (varsin sheltie)
Imorn kommer mormor och morfar hit, även syrran. Vi ska äta sill och potatis och potatisgratäng för den som inte äter sill.
Ny plockade blommor på borden och på kvällen grillar vi ihop med en kall cider kanske.
Traditionellt och mysigt på en stor öppen veranda och solen följer oss hela dagen. Perfekt veranda. Och nedanför verandan så är en stoooor öppen gräsplan där hundarna kommer springa 

Ska inte göra något särskilt..
Njuta av det vackra vädret, äta god mat "självklart jordgubbar"
Bara njuta.
Trevlig midsommar till alla önskar: Juno och matte…
Vad ni än ska göra
Vania och Juno

Inte så mycket, vi ska grilla hos min syster idag och det slutar förmodligen med att moster (dvs jag) får offra sig o dansa små grodorna runt den ytterst vackra midsommarstången (ehrm…) som syskonbarnen har gjort. Kommer också bli en del hundträning som alltid :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Själv sitter jag just nu ute och njuter i den gotländska kvällssolen. Nyss grillat, käkat jordgubbar o glass. *mums* Imorgon laddar vi om för agilitytävling :)
Mvh Emelie 
Vilka fina bilder! Här firar vi jättelugnt och njuter av solen och att bara få vara med vovvarna och familjen. Gått långa promenader i skogen hemmavid och ätit gott. Glad midsommar på er alla!
Har varit hos pojkvännens farmor i Molkom där vi njutit av det fina vädret, ätit god mat och gått skogspromenader. :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties