Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1276 ggr
Caaroline
0

omplaceringshund?

Vi har varit lite osams om vad nästa hund ska vara av för ras men nu är det bestämt att flocken ska utökas med en sheltie Skrattande

Men jag och pojkvännen känner att det är för mycket jobb med en valp och vi har inte möjlighet att ta ledigt i flera månader så vi funderar på att ta en omplacering. Men sssk verkar ju inte ha någon omplaceringsverksamhet så om någon hör något om en sheltie som behöver ett nytt hem så är det bara att hojta till!

Paulines
0

Tyvärr så vet jag ingen sådär, men om jag var du så skulle jag lägga ut en annons på tex blocket.se. Kollade där men det var bara sheltie valpar till salu.

Hoppas du hittare en sheltie! så svårt kan de väll inte vara.. Hmm..

Aribigga
0

Finns det inte på kennelklubbens hemsida en hemsida för omplaceringar? Vi tittade mycket där när vi letade hund, fast en golden då :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

AgnetaK
0

På sheltieklubbens hemsida kan det ibland på valphänvisningen dyka upp även äldre hundar som omplaceras av uppfödaren. Dock inte privatpersoner, vad jag har kunnat se hittills.

Sen som sagt, håll ögonen på Blocket och vovve.net. Och var noga med att ta reda på varför hunden omplaceras. :)