sheltie träff bestämd
nu är de fixat & såhär löd mailet!
.ExternalClass p.ecxMsoNormal, .ExternalClass li.ecxMsoNormal, .ExternalClass div.ecxMsoNormal {margin-bottom:.0001pt;font-size:11.0pt;font-family:'Calibri','sans-serif';} .ExternalClass a:link, .ExternalClass span.ecxMsoHyperlink {color:blue;text-decoration:underline;} .ExternalClass a:visited, .ExternalClass span.ecxMsoHyperlinkFollowed {color:purple;text-decoration:underline;} .ExternalClass span.ecxE-postmall17 {font-family:'Calibri','sans-serif';color:windowtext;} .ExternalClass .ecxMsoChpDefault {;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt;} .ExternalClass div.ecxWordSection1 {page:WordSection1;}
Hej alla sheltieägare!
Det blir en träff hos mig med promenad och fika, och efter det agility för de som vill. Datumet är 31/10, kl 10. Ta med eget fika! Om det är dåligt väder så kom ändå! Vi låter hundarna leka på loftet medan vi tar en kopp kaffe och pratar hund, och tittar på våra hundar förstås. Detta kommer även läggas ut på hemsidan. Denna träff ordnas eftersom jag fått in önskemål om en träff. Vill du göra något annat eller ha fler träffar? Hör av dig!!! Det är DU som gör vårt distrikt levande! Jag fixar allt bara jag vet vad! Jag skulle tex kunna ordna en helgkurs i agility, vallning, lydnad, freestyle, viltspår eller något annat? Någon som vill göra något? Hoppas vi ses i oktober!
Hälsningar Mia Melakari, Myresjö
syd östra distriktet!
Roligt med en sheltieträff nära mig! Jag bor bara 2 mil ifrån så jag kommer säkert att komma
Får man ta med sig mer än 1 hund? Jag har nämligen 3 små sheltiesar :)

Ska man anmäla sig innan? Vad är mini ålderna? Aladdin kommer vara 4månader..
nej de är bara komma tror jag :)
& självklart kan man ta med sig fler än en :)
ingen som har sagt något om de , men ju fler desto bättre :D
maila henne om ni undrar något.