Tänkte presentera mig
Hej hej Anna heter jag och hämtade hem min första sheltie för 2 veckor sedan . Jag har velat ha en sheltie så länge jag minns och nu har drömmen gått i uppfyllelse . Iaf så skrev jag ju en annons här och hittade min underbara hund på ca 1 timme kan man ha så tur? Penny heter hon och är 9 månader snart .
Min plan är att hålla på med agility , lydnad , freestyle , spår och även ställa ut henne .
än så länge å har jag bara kört på hobby nivå med mina förra hundar inte varit intresserad av tävling, ja jag har ju tävlat drag men inga andra tävlingar men går det bra med penny blir det nog tävlingar ska ni se :)
mvh Anna

Välkommen och lycka till med Penny! Du får gärna uppdatera hur träningen går, jag blir alltid lycklig när jag träffar på sheltiefolk som väljer att vara aktiva med sina hundar :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Välkommen hit! Hoppas du kommer trivas 
Låter ju helt underbart att du fann din underbara vovve så snabbt, det måste ha varit ödet som förde er samman:) Jag önskar er all lycka till och hoppas ni kommer få mycket roligt ihop.
Kramar/carro
#1 jo jag är ju väldigt aktiv med mina hundar hatar och se hundar som inte får sin aktivering :(
#2 jo då ödet kan man säga skrattade så gott när jag fick veta vad hon hette mitt första gosedjur som jag köpte själv var en hund som jag döpte till penny så ödet kan man nog kalla det
Vilken sötnos :)

Ni är så perfekta ihop! :)
#5 tack och det är din förtjänst :D

#6 Med nöje! :) Perfect match redan vid första mötet! :) Kul att kunna följa Sess syster dessutom eftersom vi ännu iaf har kontakt! :)
#7 jag säger desamma och hoppas på fortsatt kontakt :) dessutom så är jag jäkligt sugen på utställningen i sthlm vid jul :D
Hjärtligt välkommen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Välkommen! Vad kul!
tack så mkt :)
Hej hej välkommen! :)
Pokemon hundar och konst