schampoo tips?
Hej vad använder ni för schampoo och va kan ni rekommendera?
Pokemon hundar och konst

Sök på sajten, finns flera shampoo-trådar redan.
Mvh Ellenfyrkant
Förut använde jag Parma-schampoo och balsam. Senast har det varit Espree. Prob-schampo står i hyllan också som jag tar till när min vovve får lite blämmor. Hon har lite lätt för att få finnar då hon är en naken hund.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag håller mig fast vid vissa sorter av Natural Espree schampo.
Man kan läsa om de olika å se va dom gör för fördel och sen välja en sort som låter bäst. Jag brukar välja Natural Espree sorter som ger glans, lyster, volym och gör att dovor inte bildas lika lätt
Jag har inget riktigt fast schampoo till mina hundar, då Mickey har så mycket problem med sin hud och allergi. Så brukar det oftas bero på hans skick för stunden då jag köper.
Men mina produketer handlar jag så gott som jämt genom City pet
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#4 när mina djur, även den perser jag haft, hade problem med klåda, irritation osv, så blev jag rekommenderad natural espree oil -va den nu exakt heter. Oath bath heter den nog föresten. Det är en collie med stetoskop på flaskan.
Den rekommenderar jag i min tur till klåda, irritation å sånt. Bra till både katt och hund alltså.
När problem försvann (hade väldiga problem med katten tills jag provade detta), så kollade jag in på de övriga sorter som natural espree hade och jag är nöjd med även dom =) Idag har jag den lila sorten, plum. Den ska ge lyster, volym å sånt.
Men oath bath är som sagt skonsam och kanon till hud och klåd problem å så ;)