OT - Idol
Slår vad om att det finns fler än jag som kollar Idol (jag som aldrig tyckt om detta program). Förr kollade jag bara tills alla var uttagna, sen var det inte kul längre då alla tokstollar var borta ;)
Men i år MÅSTE man bara se när vi har både Geir och (förhoppningsvis) Elin med från Finland :)
Vem hejar ni på?
Själv hejar jag på Olle och Geir, de är så grymma! :)
Mvh Linnea Matros
På Olle, eftersom jag känner hans lillebror, lite häftigt :D Hoppas han blir wildcard ikväll!
#1-2 Alla verkar heja på Olle (iaf om man ser på Idols hemsida) men jag har helt ärligt ingen aning om vem han e.. Han ar liksom helt gått mig förbi 
Jag hejar inte på Geir eftersom han redan är artist. Tycker idol ska vara till för "nya" stjärnor. Men han är väldigt duktig, det håller jag med om:)
De jag hejar på är Elin, Alice och Chris.
#4 Tjaa.. artist o artist, han har ju inte direkt några framgångar här i Finland ;) O eftersom han är typ dubbelt äldre än de andra är det klart han har mer erfarenhet :)
Tycker det är lite taskigt att så många bojkottar Geir för att han stått och sjungit förut men ingen har några invändningar mot Linda & Elin som också är artister sedan tidigare (Linda i Popstars & Supernatural och Elin i MGP). Dessutom har ju Kevin från föregående säsong deltagit i ESC för Malta innan han deltog i Idol.
Men men, förhoppningvis kommer den mest värda vinna i år :)

Jag följer inte idol överhuvudtaget, men en artist har inte gått mig förbi. Nu blir jag ju såklart osäker på namnet, men jag trooor att han heter Jay? Lite rockig kille? Sjöng en låt av Everlast på uttagningen iallafall :) Grymt bra!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#6 Jepp, Jay. Jääkligt skön röst :)
Jag tycker att det är så många duktiga killar med i år. Jag är jätteglad att Olle kom med, och so far så håller jag på honom. Lite synd att visa tjejer kom med då jag tycker att det finns andra killar som borde varit med. T.ex Simon.
Jag som normalt sett brukar föredra att lyssna till kvinnliga sångare är i år helt såld på de manliga rösterna i tävlingen.:)
Ojoj, tycker det är så många som jag gillar iår. Geir, Andreas, Jay. Sedan så Minnah, Elin och Linda =).
Geir och Jay är nog båda lite toppfavoriter för mej dock =)