Innför vintern
Nu är det snart vintern här med både snö och kyla. Laddar ni upp med något extra för era hundar under den här tiden.
Som till exempel tass salva för snö i tassar, täcken med mera, många kör också lite extra hälsokurer under den den här mörka tiden utan sol. Som extra vitaminer och olika nyttiga oljor till vovven.
Vad gör ni under vinter tiden?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har inte funderat på det än faktiskt, men är öppen för tips och förslag! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag brukar smörja in hundarnas tassar med en speciell tass-salva som finns att köpa på apotek. Sedan har de ett varsitt fodrat täcke som de får ha på sig när det är kallt.
Jag ger inget tillskott till mina hundar, däremot äter de frukt och grönt varje dag, året om. De älskar det! 

Ingenting faktiskt. Använder inga täcken och brukar inte behöva smörja några tassar. Inga tillskott heller.
Det enda som är superviktigt är att:
ANVÄNDA REFLEXER PÅ BÅDE HUND OCH MATTE!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#3 Just det, det glömde jag helt bort att skriva.
På promenaderna använder jag blinkande små led-lampor till hundarna samt att de har en varsin reflexväst som ser ut som en varningstriangel på var sida om hunden. Jag ska skaffa reflexkoppel inom kort.
Jag själv använder en neongul jacka med reflexer, mycket praktiskt.
Jag använder mig av blinkande halsband, reflexer och så tass-salva i "spray" form faktiskt som också hjälper till så att inte allt för mycket snö fastnar i pälsen.
Till min pudel har jag både vintertäcken och overall beroende på temperatur och hur mycket snö det är ute..!!