My dog
Så är tacksam om någon kan skriva som vet vad som gäller om man vill ställa ut på My dog.
Om det räcker med medlemskap i SHU eller vad som gäller? 
Jag vet tyvärr inte så mycket om SHU-medlemskapet men jag skulle tro att det räcker, för det innebär väl också ett medlemskap i SKK?
/emma93
Jag är själv osäker. Hört någon om någon åldergräns för
medlemskap i SKK genom SHU. Men jag får väl försöka kolla upp detta om det inte är någon som vet 
Ska du ställa ut din vovve där..? Trevligt! Är själv där och tävlar antagligen i agility med min äldsta vovve, samt håller i agilityuppvisning. :)
Var ett tag sedan jag ställde ut någon av mina vovvar där. Är dock medlem igenom både SHU och SKK. Men i och med uppvisningarna och agilitytävlingarna får man inträde igenom det. Kanske kan du ringa eller mejla till arrangörerna? http://nemonet.swefair.se/templates/StartPageMain____163013.aspx
Mvh Emelie 
Hej,
Jag funderar på att ställa ut min valp där :)
Samma här jag har ju ställt ut genom SHU innan (för länge sen) men nu måst ejag kanske även lösa ett medlemskap i SKK.
Alla dessa medlemskap gör en helt snurrig ibland 
Tack för länken =) Lycka till på din tävling och uppvisning.
Upp till och med 18 år blir du som medlem i Sveriges Hundungdom automatiskt medlem i Svenska Kennelklubben (SKK) och den länsklubb där du bor.
Tack för ditt svar. Hade en känsla av att det var så =/
Men de är väl bara att teckna ett medlemskap även där då =(