Absoluta favoritgodiset?
Vad är era hundars absoluta favoritgodis?
Ni vet det där godiset som gör att hundarna nästan biter av fingertopparna när man ska ge dom en bit och där hundarna står på huvudet bara för att få smaka :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Min hund gillar vita små ben som finns i vissa affärer.
Pokemon hundar och konst
Min vovve gillar Treateaters Chicken Jerky och SGJ:s torkade hälsenor. Mumma att gnaga på.
Glömde Starsnacks Barbeque. Vita tugg med kycklingskivor på.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Korv och köttbullar men det blir nästan alltid korv då det inte är lika mycket lök i det (har jag fått för mig i alla fall).
Beror på om vi pratar om träningsgodis eller bara nått gått man ger "till vardags"?!
Som träningsgodis är Rivers absoluta favorit rökt renkött som jag skär i småå bitar och som han gör allt för att få en bit utav - alla trick i registret kommer fram av ren lycka! Han skulle kunna krypa flera kilometer för att få en bit. Annars är det köttbullar, korv, kyckling eller liknande som verkligen är en "treat" och inget som normalt ges till vardags.
Som tugggodis njuter River gärna av märgben (både rökt och färskt), vomrullar/ pinnar, senor av olika slag, dentastix, jumbone etc.

Pixie är ganska så mattokig så hon har faktiskt inte så höga krav
Däremot så är ju korv, köttbullar o liknande i topp.
Som tugg uppskattar hon det mesta. Råa ben ligger såklart i topp. Andra favoriter är torkade nötremsor, torkad tjurmuskel, torkade oxöron, kokade (?) öron etc. Hon får dock inte grisöron, flottiga naturgodisar och sånt som slukas på tre sekunder. Även om såklart gärna skulle äta det, glupsk som hon är.
På tal om tjurmuskel. Är det någon som vet vad det är för något egentligen?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Haha, jajemen. Men det låter ju lite finare att säga tjurmuskel är tjursnopp!
Måste det inte vara väldigt…opraktiskt att torka snoppar? Måste ju vara enklare att komma åt…senor o sånt istället?
Hugo är inte så förtjust i att äta godis eller mat heller för den delen. Men ett hundgodis som han faktiskt verkligen gillar är Thrive chicken treats, det räcker med att han hör att man tar i burken så kommer han direkt :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Mina älskar torkade lever bitar, men Rusta här något billigt som kanske inte är världen nyttigaste. En liten plast låda som är något med bacon. Men jisse båda mina blir som tossiga då denna ask visas. Kan nog passera genom eld för en bit.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Gusti biter fingrarna av mig oavsett vad jag bjuder på! Får räkna dom efter varje gång för att se att det fortfarande är fem
. Sist skulle vi skoja med honom och gav honom en citronskiva…gissa förvånade vi blev när han tog tag i den och drog, gång på gång för att sen stå och suga
! Knasiga hund…
Jasper är kinkigare men verkligen älskar räkor och ostkrokar, tappar men en så hinner den aldrig nudda golvet.
Är annars ett ganska godisfritt hem då Jappe är så känslig.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Nr 1 - hembakat bröd! Affe blir fullkomligt TOKIG!
Nr 2 - vofflor, oslagbart godis vid träning och utställning. Alla hundar jag har haft har varit mer eller mindre tokiga i vofflor (collie och sheltie).
Moa gillar Frolic väldigt mycket. Iaf än så länge! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.