Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettmat-och-godis
Läst 3567 ggr
Chanku
0

Godis i storpack?

Söker efter mjukt godis i storpack (minst 1 kg helst). Inte frolic! Nån som har nåt tips? :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

sissie
0

Nobbys Traning Mix. Finns på många zoobutiker. Vi säljer massor hos oss så det borde ju betyda att hundarna gillar det. Små bitar formade som hjärtan. Inget socker tillsatt.

Om man vill ha mycket så tror jag man kan beställa det i 10 kg kartong, men är inte helt säker. Annars så finns det burkar på dryga halv kilot.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chanku
0

#1 10 kg skulle visserligen göra hunden glad, men de hinner nog bli smått mumifierade innan de blivit uppätna ;)

Har du nån aning om hur priset ligger?

sissie
0

Påse 200 g cirka 35 kr. Burk tror det är 500-600 gr ca 79 kr.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chanku
0

#3 Okej! :)

Emaljoh4
0

Varför int e frolic+ Det är ävl gott Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Chanku
0

#5 Därför att jag hatar frolic. Eller ja, jag hatar att de är så klumpiga att bryta i små bitar…

Emaljoh4
0

#6 Håller i för sig med dig

Chanku
0

#7 Jag blir nipprig varje gång jag ska dela en frolic… Att dela en ring i sexton bitar kan nog göra vem som helst galen ;)

Emaljoh4
0

#8 Oj, 16 bitar låter mycket! Flört Jag delar då aldrig den såååå mycket… Hehehe. Men funderar på att köpa något som är mindre och som är mjukt.

Har köpt en STOR (ja, vet inte varför jag inte tog den mindre påsen) påse frolic.. Men det syns inte att jag har tagit från dne! Obestämd

Starfall
0

Blodpudding har jag hört många som använder som belöning, det går även att torka i ugnen. Man kan ju ge det "rått" och då är det mjukt och lätt att dela:) Mina hundar har fått smaka det någon gång och de tycker det är jättegott.

#9 Hehe, jag har samma "problem". Påsen tar ju nästan aldrig slut Tungan ute

Emaljoh4
0

#10 Haha, vet inte riktigt hur länge de håller när påsen är öppnad! Förvånad Har du någon aning?

BTW, tycker frolic luktar skit! Obestämd Blir alldeles äcklad av lukten när man öppnar påsen, uuuurk på burk (eller påse kanske, hehe)

Chanku
0

#11 Datum finns säkert på påsen, annars brukar jag vara noga med att försluta påsen annars blir de stenhårda direkt…

Starfall
0

#11 Jag vet faktiskt inte heller, men det verkar som de håller länge iaf. Det är väl meningen att man ska ge frolic som foder egentligen och då tar det slut ganska fort. Men det verkar hålla ganska länge ändå. Det jag har märkt är att de blir lite torrare efter ett tag, men hundarna tycker det är lika gott för det. Lukten ja, det luktar hemskt! Men hundarna är ju såna att: ju äckligare desto godare. Iaf mina vovvar.

På tal om frolic… Jag hörde någon som sa att hundar kan börja bajsa oranget om de äter mycket frolic. Någon som vet om det stämmer? I så fall verkar det ju inte alls nyttigt för hundarna. Det innehåller säkert en massa konstiga tillsatser och färgämnen.

Chanku
0

#13 Oja, det stämmer! Frolic är inte alls nyttigt för hundarna och jag förstår inte hur man kan ge det som foder.

Starfall
0

#14 Nej, inte jag heller… Undrar hur de hundarna mår i magen som äter frolic som basfoder? Inte så värst bra iaf, kan jag tänka mig.

Chanku
0

#15 De orangefärgade högar man ser är ju oftast STORA och geggiga, så förmodligen mår magarna inte överdrivet bra. Kan tänka mig att analsäcksproblem inte är så ovanligt…