Stockholm Hundmässa 2010
Nu är det snart dags för Stockholm Hundmässa 2010!
Helgen 18-19 december 2010 på Stockholmsmässan, Älvsjö.
Är det några härifrån som ska dit och tävla eller enbart för att titta?
Jag ska dit och titta, vilket är självklart! Lite shoppning ska man nog också göra. För inte kan man låta bli det alla fina saker man kan hitta till sina hundar. Jag har ju också turen att bo så nära mässan. Med bilen tar det ca 8/10 minuter. Men framför allt så är det alla vackra hundar som man vill se.
Lägger in en länk med vidare info där ni finner rasgrupperna och vilka dagar vilka går, samt en massa annan bra info.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

En kompis till mig ska dit och tävla freestyle! Hade tänkt åka med som "sällskapsdam", men jag har tenta dagen efter så det gick tyvärr inte… :/
Nån som har varit där tidigare? Brukar det finnas bra priser på täcken?
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Jag tycker man kan finna det mesta till bra priser, lite letande mellan alla olika så brukar man bli riktigt nöd med priserna man finner.
Jag köpte riktit bra täcken till mina vovvar förra året. Bland annat Hurtta till riktigt bra priser. Ska även leta efter täcken.

#2 Okej, då vet jag! :)
Jag har även köpt mina klippmaskiner på mässan. Usch brukar bli dyrt fast man finner det mesta till ett bättre pris..

Åh, jag vill också dit o shoppa loss!
Jag vill också!! Tösabiten min vill det samma. Men jag är även en "tråkig" mamma som säger. Tänk nu på att det är snart jul, födelsedag, nyår så vi kan inte handla allt vi vill ha….
Jag och en kompis ska dit och titta, och visst kommer det bli lite shopping också!! Man kan ju inte vara låta bli…. Sååå mycket roligt samlat under ett tak, till rimliga priser, ska bli riktigt kul!!
Väntar och väntar…. Vill dit nu!
Får man ta med sig hunden om man bara ska kolla också?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Nej det får man inte. Enbart tävlande hundar kan komma in, dessa ska visa vacintyg samt sin nummerlapp/tävlingsbekräftelse
#10 Okej. Bra att veta.
Vore kul att bara åka och kolla, men vore tragiskt om jag tog tåget enda ner till stockholm och hade med vovven, sen fick man inte ha den där, ahaha, voree inte så lyckat!
Men nu vet jag det om jag kanske åker nästa år ellre så
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#11 Det hade kanske inte slutat så bra, att du inte fick komma in.
Tyvärr ska jag inte dit. Är i Åre då men för att trösta mig så åker jag ner till Göteborg och MyDog för första gången :)
#13 Ska du bara titta eller är det även tävling på MyDog?
Bryt inga ben i Åre! Ta det lungt i backarna…
#14 har anmält mig och Ronja till internationell agility -samt hoppklass 3 en dag. Vilket ska bli jättespännande! Men i och med att vi inte har några träningsmöjligheter på vintern så har jag inte så höga krav. Att bara klara av att jobba i den miljön ska bli väldigt spännande att prova!
# 15
Lycka till på MyDog!! Det kommer säkert gå bättre än förväntat…
#16 tack :)
Jag säger också ett stort LYCKA TILL!
#18 Tackl Medde :)
Lycka till Malin3033! =)