Sheltin Linus! tio veckor gammal..
Nämen gud så söt han är!
Förstår att ni är glada över honom
Grattis till sötnosen! Och lycka till med honom i fortsättningen 
Mvh/caroline
Åh, så söt! :D
Grattis och lycka till! :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Vilken liten raring! Jättesöt=)
Lycka till med din lilla raringen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack alla ni som svarat!
Han är en riktigt modig och framåt liten herre!
Helt orädd. Jag har en italiensk vinthund som jag tränar freestyle med, han fyller sju snart.
Jag har anmält mig till valpkurs och planerar båda lydnad, agility och freestyle med Linu.
Började tävla lydnad när jag var 14-15 och nu är jag snart 25.. =)
Hälsningar Anna med pälsklingar!
Du kommer vi nog med all säkerhet att få se dig på tävlingsbanan i framtiden då?
Du har nog ett par stycken härinne som kommer från dina trakter, en vet jag med all säkerhet. Det är emma93
Vad kul!! Grattis till den jättesöta herren. Det är lustigt med namnet, för igår diskuterade jag och min mamma vad vi skall dupa en liten Sheltieherre här hemma. Mamma föreslog Linus för det kände vi ingen hund som heter. Så vilket fint namn han har din söte kille!
Jag bor i Mölndal. Vilken klubb kommer ni att gå kurser på? Jag kommer förhoppningsvis gå någon kurs till våren, i Mölndal. Ev valpkurs om jag behåller nån av godingarna här hemma. Annars blir det förhoppningsvis rally-lydnad med någon av de vuxna.
Vi är flera från Gbg-området här inne. Var i landet bor ni?
Vore kul att ses! Kan också tipsa om Sheltiepromenader sista söndagen varje månad. Kl 14 på Tippen, Fiskebäck.
/emma93

Vilken sötnos!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#9 Föråt mig emma93. dett har inte alls med saken att göra men ibland kan det bli kul med stavfel. Du skrev om att döpa en hund, men skrev Dupa. Detta betyder på polska och flera slaviska språk "rumpa/röv" Tänk vad ett stavfel kan betyda något helt annat.
Men kan säga at det fanna en super duktigt travhäst hemma hörande hos Goop då det begavs sig som hetta just Dupa.
Förlåt för min "trådkapning"
Mvh
Vad söt han är! Och vilken resa han fick göra, skönt att han fixade det så bra. :)

Nyfiken i en strut, vilken kennel kommer han ifrån?
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Vilken sötis!
Dubbelpost
Vilken söt liten krabat =)

Så söt han är! *valpsjuk* :)
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
Jag bor i Göteborg och har en sheltieflicka som nu är 16 veckor.
Jag håller mest till i Lunden och centrala stan men träffar gärna nytt hundfolk, särskilt som min valp inte har några valpkompisar än, vi kan ta oss var som helst med kollektivtrafik!
Vi ska gå en valpkurs i januari hos Nya Varvets hundskola, vart ska du gå?
Jag har även blivit medlem, genom SHU, i brukshundklubben Göteborgsavdelningen.
Jag ska börja valpkurs 11/1 hos en tjej jag fått rekommendationer till.
Linus kommer från Iadavallenfriends kannel. Ett helt underbart par i 60-årsåldern som fött upp i många år.
http://idavallen.designadoors.se/
Mamman finns på bilder, hon heter Liv och är trefärgad. =) Ursnygg!
Pappa Izac är också urläcker och fungerar jättebra i agility och på utställning. Ska fråna ägaren till honom om jag får lägga ut en bild på honom här.
KUL att det finns flera göteborgare här.
Jag bor i kortedala och min msn är arinyah@hotmail.com om någon vill prata mer. Jag är nog snart den enda på jorden som inte har facebook.. ;)
#21 Vad kul att du har från Idavallenfriends. Hon och jag hade kontakt för ganska många år sedan ang en annan ras som hon var intresserad av. Izac är en jättetjusig kille! Verkligen jättekul!
Vi kan inte börja valpkurs förrän 2-3 mån senare.
Har tyvärr itne msn på min dator numer då det krånglar men kanske att det funkar längre fram.
Ja! Hej Jana och tack för bilden på Izac! =)
Han är så söt lille Linus!
Och vilken stilig pappa! Precis den typen av sheltie som jag bara älskar 
Ja, pappa är myyycket stilig, det har han allt bevisat på varenda bild jag fått! =)
Tack starfall, ska hälsa lille Linus det.
-Som förövrigt var en dramaqueen och lurade en hel veterinärstation att hans bakben var brutet på MINST fem ställen och ur led!
Detta drama avslutades med röntgenbilder och det visade sig vara helt intakt, men ett litet BLÅMÄRKE (!!) på hasen.. Knashund!
=)
Kram på er!
#26 Hi hi, en sån liten goding.