En bit på vägen!
Hej :) Igår var jag och min låtsas pappa och hälsade på den första kenneln, allt kändes jätte bra där så nu håller vi tummarna på att tiken hon ska para inte kommer att gå tom samt att det blir en tik i hennes kull :)
Längtar så mycket till i sommar!

Spännande! Hoppas att du får dig en valp! Vilken uppfödare har ni besökt? :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Nyfiken jag med. Förstår det längtar nu i masssor
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jätteroligt att höra! Önskar dig all lycka till! 
Du får ju såklart berätta mera om du vill, här är jag oxå väldigt nyfiken =)
Hej :) vi var och besökte hazelhouse kennel :) hundarna var super mysiga och det kändes jätte bra, och hon var jatte trevlig! Hoppas hon kande likadant som oss, hihi :)
Kul att du var hos hazelhouse! Hon brukar också dyka upp här på sheltie.ifokus :)
Vad roligt, håller tummarna stenhårt!
Hazelhouse har så underbart vackra hundar och verkar vara väldigt bra så jag tycker du gjort ett jättebra val av kennel 
Tack så mycket
håller verkligen tummarna!!
Såg att du besökt Hazelhouse kennel.
Där kan jag go i god för att uppfödaren är den bland det trevligaste du kan hitta. Såg även din andra tråd om att att berätta allt för uppfödaren. Hon kommer att ställa upp för dig i ur och skur.
Så kan du göra tycker jag då denna kennel innehaveren är det bästa som finns enl mig. Henna kan du prata med om allt. Samt hundar kan hon en hel del=)
Att jag säger detta är för jag kännt henne sedan jag var 16 år! Hon är min dotters gudmor, och det förtroendet ger jag inte vem som helst!
Hundarna har jag träffat många ggr och de är helt underbara .
All lycka till om du köper en liten krabat från henne.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hon är super trevlig och jag tyckte det kändes jätte bra! Har kommit fram till att det inte kommer att påverka hunden det minsta, men skulle hon fråga något - ja då kommer jag att svara som det är.
Va roligt! :))
Hennes hundar är verkligen super mysiga o gosiga!
Tack så mycket!
#9 http://hazel.medlemmar.ifokus.se/
*vink vink*