hur visar din sheltie...
Hur visar din Sheltie att h*n vill ha en gosstund? 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Moa visar att hon vill ha gos genom att hoppa upp i knät, eller ställa sig framför datorskärmen om jag sitter i sängen med datorn i knät! 
Och om hon vill ha en "kram" pressar hon sig genom mina ben oavsett hur trångt det än är. 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Hehe, nu framkommer det väl att mina hundar inte är så värst väluppfostrade 
När hundarna vill gosa och jag sitter i soffan kastar de sig upp på mig och börjar pussa mig i ansiktet. Sedan lägger de sig alla tre på min mage och ska kela. Det blir lite trångt och tungt, men mysigt är det 
Min hund, precis som ovanstående, ser till att synas och märkas när han vill gosa! Han hoppar bara upp i knät eller ser till att ta riktigt mycket plats runt omkring mig. Om jag står upp ställer han sig raklång och sträcker sig uppåt samtidigt som han slickar i luften som för att ge "lugtpussar". Suckar djupt och nöjt gör han oxå…
Han myser dock helst på morgnarna, då hoppar han upp i sängen och nästen låser fast en under täcket för att sen ha fritt fram att pussas och kramas vare sig man vill eller inte!
Brun gruppar i mattorna och i soffan mer och mer närmre mig för att fånga mitt intresse. Sen kan hon sitta och kraffsa mig på armen för att jag inte ska sluta-då jag har slutat att klappa henne :P
Blå hoppar upp i knät och tittar på mig väldigt nära 
lite läskigt haha.