Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1102 ggr
Emaljoh4
0

hur visar din sheltie...

Hur visar din Sheltie att h*n vill ha en gosstund? Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Emaljoh4
0

Moa visar att hon vill ha gos genom att hoppa upp i knät, eller ställa sig framför datorskärmen om jag sitter i sängen med datorn i knät! Flört

Och om hon vill ha en "kram" pressar hon sig genom mina ben oavsett hur trångt det än är. Tungan ute

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Starfall
0

Hehe, nu framkommer det väl att mina hundar inte är så värst väluppfostrade Flört

När hundarna vill gosa och jag sitter i soffan kastar de sig upp på mig och börjar pussa mig i ansiktet. Sedan lägger de sig alla tre på min mage och ska kela. Det blir lite trångt och tungt, men mysigt är det Kyss

Kitten86
0

Min hund, precis som ovanstående, ser till att synas och märkas när han vill gosa! Han hoppar bara upp i knät eller ser till att ta riktigt mycket plats runt omkring mig. Om jag står upp ställer han sig raklång och sträcker sig uppåt samtidigt som han slickar i luften som för att ge "lugtpussar". Suckar djupt och nöjt gör han oxå…

Han myser dock helst på morgnarna, då hoppar han upp i sängen och nästen låser fast en under täcket för att sen ha fritt fram att pussas och kramas vare sig man vill eller inte!

Smultronbarn
0

Brun gruppar i mattorna och i soffan mer och mer närmre mig för att fånga mitt intresse. Sen kan hon sitta och kraffsa mig på armen för att jag inte ska sluta-då jag har slutat att klappa henne :P

Blå hoppar upp i knät och tittar på mig väldigt nära Förvånad
lite läskigt haha.