Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1475 ggr
Smultronbarn
0

God kväll på er

Tänkte bara säga god kväll och tacka för mig.

Nu ska jag träna vovven. Inomhusträning i vardagsrummet med 4 koner som vi ska improvisera med.

Någon mer som ska hitta på något extra trevligt ikväll?

Chanku
0

Näpp! Men imorrn har jag och en kompis hyrt en träningslokal så då drar vi iväg för att träna lydnad. Ska bli hur skoj som helst! :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

medde
0

God kväll

I kväll ska jag bara slappa och umgås med dotter och hundar.

För imorgon ska det bli gäster! Då min "lilla" dotter fyller år! Snart får jag inte säga lilla till henne då hon blir hela 11 år. Hua vad tiden går fort ibland..

Ha en underbar kväll alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Smultronbarn
0

Åh, en inomhuslokal. Vad jag ska bli rik när jag blir stor och bygga mig en egen lokal x) haha.

De behövs verkligen.

Haha, ah tiden går riktigt snabbt. Kommer ihåg när jag var runt 10 och önskade att jag skulle bli lika stor som Sandra (20år). Hon hade Hunden, Bilen och Jobbet. precis vad jag önskade mig.

Nu när jag är där, har jag bara hunden :D Snart kommer väll jobbet och bilen också. :P

Starfall
0

Ja, nu skriver jag visserligen lite sent i denna tråd… Men nu ikväll ska jag inte göra något särskilt mer än att ha det trevlig med min familj och hundarna. Tyvärr gillar inte Love smällare så det blir nog en jobbig kväll för honom. Men jag är glad att vi bor på landet och inte har så många grannar som smäller smällare.

På tal om smällare… Igår var det några personer som tyckte det var roligt att skjuta vår brevlåda i luften, så nu har vi ingen brevlåda längre. Skrikandes Det är bara negativt med dessa fyrverkerier. Djur blir rädda, folk skadar sig och vissa personer roar sig med att förstöra folks egendom med just smällare. Det enda positiva är att fyrverkerier är vackra att se på . Men för mig överväger det negativa! Jag tänder hellre ljus och har det mysigt.

Smultronbarn
0

Nejdå det är bara att skriva på - för alla tycker jag. Det är intressant å veta, sen får man några idéer själv på vad man kan hitta på.Glad

Ja kanske inte att spränga folks postlådor men att tända ljus är mysigt.
Ledsen för din postlåda, jag vet hur det känns. Suck på dem som förstör.Obestämd

medde
0

#4 Men vad är det med folk. Ingen brevlåda!! Trist..

Hoppas ni får en fin kväll och ett riktigt gott slut på 2010.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥