2011 - so far
Fanns en rätt kul tråd på relationer. Avslöjar lite vad ni gjort under nyårshelgen ;)
Hur skulle ni beskriva er början på det nya året?
Tror ni att ert 2011 blir ett bra eller dåligt år?
Nyårslöfte?
Min början av 2011 kan beskrivas med ett ord: Pengar! Jobbade både nyårsdagen och igår.
2011 kommer bli ett helt otroligt år! Inte minst för att vi kommer gifta oss :)
Tror jag aldrig gett något nyårslöfte, inte i år heller.

Början har varit sisådär. Hundmässigt har den varit bra, känslomässigt lite kluvet.
Jag hoppas att 2011 kommer bli ett kanonår. Gör inga nyårslöften, men har lite planer och mål som jag hoppas på att kunna uppnå. Däremot är jag lite tråkig av mig och kommer nog att behålla dessa privata :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
På nyårsafton gjorde jag faktiskt ingenting speciellt. Busade med hundarna och spelade gitarr. Jag festar aldrig som så många andra jag känner tyvärr gör varje nyårsafton. Jag vill hålla mig nykter 
Jag har faktiskt gett ett nyårslöfte i år som alla andra år. Jag har aldrig lyckats hålla mina löften tidigare år men i år ska jag försöka allt vad jag kan för att hålla mitt löfte. Mitt löfte är att gå på en officiell agilitytävling med Love. 
Början på året har varit så dålig den bara kan bli, min cancersjuka mamma gick bort igårkväll efter 9 månaders kamp mot sjukdomen. Hon började bli sämre på nyårsafton coh sen gick det fort.
Jag hoppas att det kommer bli ett bra år trots den dåliga starten.
Något nyårslöfte blev det inte den här gången, brukar ändå inte klara av att hålla dem :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#4 Jag beklagar sorgen :/ *kram*
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#4 Usch vilken start på året :/ Beklagar!
#4: Usch vad hemskt! Styrkekramar!!
Mitt nya år har varit bra. Laddad med positiv energi och förväntningar. Jag har på känn att mycket kommer att hända. Året inleddes på bästa sätt med en mycket god vän och 9 hundar. Dagen därpå fick vi husnyckeln till nya huset, och inflytt blir det den 15:e Januari.
Kommer (förhoppningsvis) gå en agility helgkurs för Jouni Orenius (VM 3:a individuellt i Helsingfors 2008, NM-guld lag, Finska landslaget VM 2006, 2008 och 2009, Finska landslaget NM 2006, 2007, 2008 och 2009, Tränare för finska landslaget till NM 2010) i April också. Ska bli mycket intressant. Ska även hinna med lite privatträningar för Jenny Damm under våren/hösten är det tänkt.
I slutet av April hoppas jag innerligt att jag får hem min lilla valp också. Om allt går som det skall, för än har inte ens valparna kommit till jorden.
Hela året kommer att bjuda på agilitytävlingar nästan Sverige runt, tävlingar nästan varannan helg. Sedan ska vi satsa på att ta LP1 titeln det här året.
Jag fick även meddelandet att jag blivit utnämnd till årets agilityungdom 2010 av Sveriges hundungdom, tillsammans med min Viggo. Prisutdelning om några dagar på Svenska mässan. Ska även ha lite agilityuppvisingar främst i Göteborgsområdet. I samband med MyDog, och på Scandinavium/Göteborgs horse show, inför drygt 12.000 personer. Spännande och nervöst samtidigt!
Haha, liiite mer än bara min början av året. Men ser fram emot 2011 något enormt! Har inte lagt något nyårslöfte iår. Jag tenderar att glömma av dem. *ler*
Mvh Emelie 
#4 Beklagar sorgen! *styrkekramar*