Så vet du att du är en hundmänniska!
Läste detta i Härliga hund och oj så bra det stämde in!
- Din hund får nya halsband oftare än du
- Du blir hysterisk över människohår i tvättfatet, men bryr dej inte om hundhår i tvättmaskinen, på dina kläder eller i din mat
- Din mamma, som inte har några barnbarn, får vykort adresserade till mormor med hälsningar från hunden
- Din hunds päls får bättre vård än ditt hår (och det syns).
- Din hund förefaller vara rätt person att tala med om dina problem.
- Du har fler bilder på dina hundar på kontoret än på din familj.
- Du passar hellre din väns sjuka hund än hennes barn.
- Du går långa promenader, inte för att få bättre hälsa, utan för att ge hunden den motion den behöver.
- Du lever på existensminimum, men får ändå på något konstigt vid ihop pengar till hundmat och veterinärrälningen på 2000kr.
Någon annan som känner igen sej?

Heh, ja nog stämmer det överrens. Det är ju tex betydligt äckligare att hitta ett människohår i maten än ett hundhår…
Min syster kallade mig hundnörd för inte så länge sedan. Jag köpte en ny jacka och var helt lyrisk över hur stora fickor det var.
-Det är ju helt perfekt! Man rymmer hundgodis, leksaker, kopplet o hela köret!
-Och en normal människa skulle säga att man rymmer plånboken utan problem…

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Jag känner igen mig totalt!
Hundhår i maten? Och? Människohår? Åh fy vad äckligt!
Min förra hund har skickat brev till "mommo" och undertecknat det med ett tass avtryck…
Köper saker till pojkarna de egentligen inte behöver, då de redan har flera fungerande koppel, selar, halsband, leksaker etc etc
Är nog ganska hund- eller ja, djur nördig rakt av!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
- Du går långa promenader, inte för att få bättre hälsa, utan för att ge hunden den motion den behöver.
Den där stämmer sååååååååå bra…. Skulle ALDRIG gett mig ut på längdskidor om det inte var för Moa's skull!
Har planerat en fjällvandring också. För min skull!? Nej , aldrig! För vovvens skull såklart!! 
Tycker de andra stämmer bra också!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

åh vad de stämmer in. Sambon säger ALLTID: "kan du inte lägga ut lite mer pengar på dej själv, kanske köpa lite nya kläder. Hela din lön går ju till hunden" :D Hihi.
Han blir jätte glad om jag kommer hem och köper en tröja jag hittat på rea för typ 50 kr:P haha
Igår sa han också : " Men du styr ju ditt liv efter hunden" hahaha. JAPP de gör ja :) Men jag vill ha de så. Och då menar han ju inte att hunden bestämmer. Utan att ja lägger mitt "livsschema" efter jenna:D
Oj vad mycket julkort, julklappar "farmor" och "farfar" och "morfar" fick:D :)
Håller med tidigare inlägg…. Stämmer toppen!!