Propolis invärtes och utvärtes? Nån erfarenhet?
Jag kanske lägger inlägget lite fel, då det egentligen inte rör sjukdom utan mer att förebygga. Propolis är ju bra mot mycket, och stärker ju även immunförsvaret. Just för hund har jag hittat gel som är en kombination av aloevera och propolis, väldigt bra sårsalva. Det jag är ute efter egentligen är något invärtes, för att stärka immunförsvaret. Har ju gamla hundar som peppar peppar mår jättebra, men som säkert inte skulle må dåligt av lite immunförsvars-boost. Är det någon som vet nåt preparat som är ok för hundar? För människor finns det ju många varianter att stoppa i sig. Är det någon som har erfarenhet av propolis? Utvärtes, invärtes, på sig själv, på djur? Jag är nyfiken på allt!:)
/emma93
Jag har aldrig hört talas om propolis men det låter mycket intressant, hoppas någon har erfarenhet av detta och kan berätta lite. Jag är också nyfiken ! 
Jag hittade till slut en homeopat som hade det jag sökte. Det fanns både droppar och tabletter men jag valde droppar som jag späder ut i vatten och ger hundarna. Jag har även droppat i detta i aloevera gel och använt på tandköttet på de gamla. Det fungerar än så länge bra. Har inte provat det så länge än dock.
/emma93