Borstar?
Tänkt köpa mig en ny borste/kam till min vovve och tänkte höra med alla er vad ni har.
Vad har ni för borste/kam till eran hund?
Är den bra?
Hur mycket kostade den?
Jag är helt såld på Mason Pearson Mix (den minsta) efter 12 års prövande av alla möjliga andra borstar. Den är ju ganska dyr men värd vartenda öre. Hundarna älskar att bli borstade med den, även den som inte alls ville bli borstad förr. Och så håller sig pälsen fin länge efter den borstningen. Kam har jag bara en liten stålkam av billig sort. Och en liten karda, som jag inte heller vet märke eller pris på. Det har nog legat runt 50-lappen för den skulle jag tro.
En väninna hittade Mason Pearson som var begagnade till jättebra pris på internet (blocket eller trader eller liknande). Kan tipsa om det, om man inte vill prova på en ny direkt.
/emma93
Jag är helt överförtjust i Roger Para, bifogar en bild av den. Kostade då jag köpte den runt 100kr.
Sedan har jag en kam med "rullande" tänder att reda ut tovor om såna skulle komma.
#2 De blev jag nyfiken på. Det var ju också ett helt ok pris. Måste kolla om de finns här också.
Kan du fota din kam också?
/emma93