Två hemlösa sheltiedamer!
Hejsan igen alla!
Har inte varit aktiv här på ett tag - jobb och flytt och en massa annat krafs som kallas vardag har kommit emellan. Idag blev jag kontaktad av en bekant som är aktiv i hundomplaceringsbranschen. Två sheltiedamer är i nöd!
Skrållans och Stinas matte har lämnat jordelivet och husse ligger på sjukhus. Damerna (5 och 6 år gamla) söker nytt seriöst hem tillsammans hos en sheltiälskare. Gå in på denna länk:
http://www.hundarutanhem.se/Hundarna/Mellanhundar/Stina-och-Skrallan/
Även ett jourhem med sheltie sökes eftersom damerna är ledsna och förvirrade av allt nytt som hänt den senaste tiden och gärna skulle uppskatta lite gelikar att umgås med…..
/Marie

Åh, hoppas de hittar ett bra hem!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Hoppas töserna hittar ett hem.Det gör jag verkligen.
Men kanske bra att även adoptera en hund från "hundar utan hem" kostar en slant. Så inga tror att det är gratis. Som det stod på hemsidan. 4.5oo kr svensk hund 5.200 -5,700 irlänskhund
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hoppas allt går bra med tjejerna och att de hittar bra hem!
Hoppas att de hittar ett riktigt trevligt hem!
söker dom jour hem ev oxxå eller? jag och min sambo funderar på att agera jour hem nämligen.
#5 Bästa sättet är nog att ta direktkontakt med dom. Men som det verkade på sidan så söker dom jourhem
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#5 Eventuellt behövde de ett jourhem. I så fall hos någon som antingen redan har sheltie eller har ett lugnt hem. Ring kontaktpersonen på sidan!