Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: allmänt
Läst 2335 ggr
Cassii
0

Besök hos Linndougs kennel! :)

Heej :)

Ännu ett besök på en kennel. Fast denna gången åkte jag själv. Jag rent ut sagt ÄLSKADE denna kennel redan från jag kom in genom ytterdörren. Resan var lång, men helt klart värd den. Gillade hundarna jätte mycket och allt det hela måste jag noga säga kändes väldigt bra! Hoppas att Tess bär på småttingar där inne i magen, o en liten tik!

Blir troligen ett besök på lördag med, och jag längtar redan - även fast jag nästan nyss kom innan för dörren!

.-~Bästa dagen på detta lov, Helt klart!~-.

[sheltietjej]
0

Kul att det känns så bra! Skrattande Vi håller tummar och klor för att Tess ska få några valpar. Kommer såklart synast på magen och tuttar om ett par veckor. Flört

[sheltietjej]
0

och du och din familj är hjärtligt välkomna att komma på lördag! Oskyldig

Starfall
0

Härligt att du hittat en kennel du fastnat för! Glad Tess och Wiggo ser jättefina ut och valparna lär säkerligen bli jättefina de också :)

Nu håller jag tummarna för att det blir en liten tikvalp till dig! Glad

Kramar

Cassii
0

#1-2 Ja det hoppas vi verkligen :D Tack!

#3 Ja, tack! Håll tummarna! :D

Denna kommentar har tagits bort.
medde
0

Lycka till med ditt val av både kennel och hund.

Nu är det bara då att hålla tummarna

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Channi
0

Hej, jag har en valp ifrån Tess! Är super nöjd med min sheltie Glad

Om du vill läsa mer fins vi här http://channi.wordpress.com/

Channi
0

och såklart tycker ju även jag att du har gjort ett bra val av kennel, risken/chansen är ganska stor att min nästa blir även den därifrån ;)

Cassii
0

#7/8 Ååh va fin Nenya är! :)

Så kul, längtar super mycket! :)

Channi
0

Tack! :D

Vi håller tummarna för fler Tess valpar ^^ hade det blivit en blue merle tik från Tess så hade jag inte kunnat hålla mig borta alls :D