God dag 25 februari!
God dag alla!
Nu har vi äntligen helgen här!
Vad ska ni hitta på i helgen?
Idag har vi även lite mildare väder hos oss. Bara några minusgrader men förståss måste det ju storma då istället. Önskar det kunde vara vår nu. Hur är det mer er andra, vill ni ha vinter eller tycker ni att våren kunde vara här?
God dag!
Jag tycker också det är härligt med helg, även om jag inte hunnit med allt som jag borde hunnit med i veckan… :/
Nu ska jag ta tag i min själv. Börja med att gå ut med hunden och sen blir det plugg, hundträning och kanske lite städ tills sambon kommer hem. Ikväll är det på spåret, veckans händelse ;) haha.
På lördag blir det också en del plugg och städ och sen på kvällen ska jag och sambon ut på stan, middag och bio!
På söndag är det skogsspecial i valpkursen, sen hem och vända och ut till sheltieträffen i Fiskebäck :)
Jag älskar vintern, pulka, lek och massor av mys! Men då ska det vara riktig snö. Gärna också sol hela tiden och minimal blåst.
Men den här vintern har varit så rörig och tråkig här i Göteborg så nu har jag tröttnat och längtar massor till våren och dess möjligheter!!

Jag ska förmodligen plugga lite grann i helgen, men håller sig den här värmen i sig så ska jag defintivt ut o gå en riktig långsväng! Vi har haft över -30 i typ två veckor och idag ligger tempen kring -10 minus! Det vräker iofs ner snö, men jag ser gärna att värmen blir kvar för jag längtar så tills det är barmark. Men jag lär ju få vänta ett bra tag till…
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

För mig blir helgen de sista "lovdagarna". Idag har det bara blivit en lugn dag med en lugn promenad med hunden, men det blåser riktigt kalla vindar vilket är lite jobbigt men man ska väl inte klaga när man knappt har någon snö. Vår skulle dock inte sitta helt fel! Hundmässigt i helgen blir det lite lydnadsträning med hunden och agility cup på söndag, mycket skoj :D.
Bilden är från promenaden idag :)
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
#3 Jösses vilken snygg bild! Vilka färger 

#5 Tackar 
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
För mig blir det att jobba hela helgen! Hoppas att "vädergudarna" på tv har rätt och att det mildare väder framöver…
För mig blir det en lugn helg. Det är första gången på e v i g h e t e r som jag får vara helt själv i huset. Just nu njuter jag för fullt, men troligen kommer det kännas extremt ensamt och tråkigt redan i morgon. Men just en stund ibland är det så skönt att få vara lite själv.
Så jag har nu film-maraton och det bästa av allt, man har ingen att tjivas med om vilka filmer man ska se på! :D
Så jag har myst ner mig i fotöljen, har gott att äta, gott att dricka och såklart film.
För mig så börjar sport lovet idag, så i veckan får jag väl hinna med massor! Lite hundar ska jag även träffa! :)