Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettsjukdomar
Läst 3867 ggr
sissie
0

Kurs i Hundsjukvård

Det finns en kurs som erbjuds av Canis Academy. Det namnet har ni säkert läst förut, då Veterinär Ylva Trygger är chef för Canis Academy.

Kursen vänder sig både till de som vill jobba inom hundsjukvård men också till vanliga "Svensson" som vill lära sig mera och fördjupa sig.

Man kan dels läsa kursen helt själv eller på distans på folkhögskola. Kursen tar två år att genomföra.

Mer information finns på Canis Academy.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

emma93
0

Jättetack för tipset! Låter superintressant!

/emma93

medde
0

Låter verkligen bra. Ska in på länken och läsa vidare.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Låter superintressant!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Starfall
0

Den här hundsjukvårdskursen anmälde jag mig till förra året. Tyvärr kom jag inte in då. Nu läser jag istället till undersköterska men efter den här utbildningen ska jag nog gå hundsjukvård via distans. Även om jag kanske aldrig kommer jobba med hundsjukvård över huvud taget så kan det ju vara bra att kunna lite ifall olyckan/sjukdomen skulle vara framme med mina hundar. Jag tror verkligen detta är en bra kurs att gå! Glad

sissie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om jag inte kommer ihåg fel, så kan man läsa den utanför skola också. Som en brev kurs helt enkelt.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Starfall
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#5 Ja, det kan man göra Glad Man kan läsa den på distans, antingen som distans till största delen och att man kommer dit bara någon gång ibland, eller så kan man läsa den på heldistans och istället vara närvarande via webbkamera och ett speciellt datorprogram Glad