Glad ägare till duktig hund:)
Jag måste ju få skryta lite:)
Jag har tidigare tävlar två st lydnadstävlingar har inte fått något första pris eftersom jag valt att stå över platsliggningen. (Annars har det gått super bra och jag har fått höra att om jag lagt platsen hade jag fått ett första pris.)
Till tävling nr 2 var tanken att jag skulle lägga, hade två veckor att träna, men blev sjuk och sängliggandes så kunde inte träna.
Nu idag har jag tävlat igen. I onsdags funkade INTE platsliggningen, Oj vad dåligt det gick och hon sprang iväg och körde ärovarv. Sen torsdagen så låg hon faktiskt och även idag på morgonen när jag träna lite.
Haft beslutsångest hela dagen om jag skulle lägga henne på tävlingen och tillslut blev mitt val att lägga ( okej lite ego kanske) Min underbara lilla lilla älskade hund fick en tia på platsliggning:)
Men självklart när någonting går bra så går allt annat lite sämre:P Så vi missade med 4 p från ett första pris. men vad gör de ??? Hon låg ju:)
Grattis! De brukar överraska en den små liven 

Tack så mycket. Jaa jag är verkligen sååå glad. Klart man känner av att man var 4 p ifrån. Linförheten brukar gå sååå bra, men vi fick 6a på den för jenna hade lite annat att göra:P ( skyller på nytt uderlag;) haha )
Nu är de över en månad till nästa tävling så jag känner att nästa gång är det nog våran tur:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Stort grattis!
Självklart, nästa gång är det er tur på pallens topp!
Grattis :D
GRATTIS! Vad kul! Du skall se att ni har förstapriset i er hand nästa gång!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis! Förstår att du längtar till nästa tävling :)

Tack alla:d
Oh ja vad jag längtar till nästa tävling. men den är ju tyvärr först i maj. Men då hinner jag träna träna träna:)