Nakenfis:P
Lycka till! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lycka till på utställningen!
Vart ställer ni ut någonstans?
Hon har i alla fall mycket mer päls än Frankie & Kazper 
Lycka till på utställningen! 
Håller tummarna för att det har gått bra! Jovisst fäller de av än mer när man badar. Om du kallar henne nakenfis skulle du sett mina nu i vintras när de fällde av. Då är din välpälsad i jämförelse:). Hon ser ut att vara väldigt välpälsad i vanliga fall, stämmer det?

Hejsan alla. Utställningen gick super bra.
BIR och BIS-2 :)
Okej hon har faktiskt väldigt mycket päls på bilden. har inte vågat röra pälsen med borsten. Men nu jäklar har jag borstat ur henne,. OJ vad mycket päls som flög va, Jag fick ju en sheltie till. haha
Oj grattis :D Vad roligt!
Kanske du kan ta en till bild om hon har tappat mycket nu?
På tal om päls, min valp är sju månader och har ingen bebispäls kvar utan nu är det vuxenpälsen som håller på att ta form. Jag och sambon tycker att hon har fått jättemycket och lång päls på sistone. Men igår var vi på sheltieträff och min uppfattning ändrades. Haha. Ilsa var yngst i gänget och jämfört med de andra fluffbollarna som var med har hon rätt tunn päls än så länge :P (Förutom ett undantag, en fröken i gänget är lite flepälsad tror jag.)
GRATTIS! Vad kul!

Tack tack:) Jag ska fota henne sedan och lägga upp. Man känner verkligen en stor skillnad på henne:p haha..