Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1269 ggr
[Moollan]
0

Sheltieläger i sommar!

Någon som ska dit? :)

Man kan anmäla sig nu.

http://www.distrikt.sssk.org/sydostra/index.htm

Starfall
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tyvärr kan jag inte komma pga att jag sommarjobbar i sommar, annars hade jag gärna velat komma. Lite trist att inte kunna komma när jag bor bara ett par mil ifrån Tandemåla..

Men jag hoppas att alla som åker kommer få ett trevligt läger! Glad

Kitten86
0

Guud vad jag skulle tycka att det vore kul att åka på något sånt där läger med min!!
Få testa på vallning till exempel….!! Men jag jobbar hela sommaren, har säsongsjobb, så jag tror tyvärr inte att det är möjligt Rynkar på näsan

Om inte annat hoppas jag på att någon som åker dit delar med sig av bilder etc här på forumet sen!

Cassii
0

Får jag bara fråga en sak? (Om de är nån som vet) Får man ta med valp, o bara leka och träna lite? Är ca 5-7 månader i sommar :)

Kitten86
0

Borde inte vara något problem tycker jag. Men ring eller mejla ansvarig för att kolla upp med större säkerhet!

ahlbergaren
0

åh, det låter ju hur kul som helst! Skrattande Enda problemet är att jag antagligen jobbar de dagarna och har ingen att åka med.. :/

medde
0

Vore ju superkul om någon härifrån skulle dit, och vi får se en massa fina bilder.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Moollan]
0

Jag hade tänkt åka men det verkar inte som om så många kan, då är det inte skojigt att åka.
Blir nog hemma :) Vi får försöka nästa år!