Så här ser jag ut.
Hej alla. Jag vet inte om de kanske redan finns en sån här tråd. Men om inte så kommer här en:)
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga in en bild på oss själva:) jag känner iaf att de skulle vara kul att få ett ansikte till namnen:)
jag kan ju börja så här kommer en bild på mig och jenna som är tagen i höstas:)
Ja det finns en sådan tråd under medlemssidor.
De sidorna är exklusiva, endast för de som har shelite som favorit.
Jag hänvisar annars till mitt kontaktkort och min blogg för det som vill se hur jag ser ut. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kanske ska förklara vad som är medlemmars sidor. Det är en grupp som ligger dold på sajten och enbart medelmmar i privat sajt kan se den ruppen. Detta är en gupp som man för mer än gära skicka ett pm till mig, så kan jag lägga in den som vil i gruppen. För detta gör manuellt.
Tråden är mycket kul och trevlig, men då man ska var lite vaksam att lägga in bilder på sig själv, så gjordes denna grupp, samt om det är någon som vill tala lite mer "privat"
Så Sbrodd vill du tråden ska ligga kvar på den öppna sajten är det okey för mig, men vill du flytta över tråden till medlemmars sidor eller om du vill in och kika i den gruppen, skicka ett litet pm till mig så fixar jag det självklart åt dig.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Okej vad bra att du berättade det, då jag uppenbarligen missförstått lite 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ingen fara på taket.. Vi höres vi pm.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥