Sökandet har börjat!
Någon som har någon hund från Belger du nord? Ni får jätte gärna skicka ett meddelande till mig eller skriva här var era erfarenheter är av hundarna och uppfödaren. Har så smått börja titta mig omkring efter hund nr 2. Räknar med att det tar ett tag att hitta rätt.
Letar efter en sheltie med föremålsintresse, stabilt psyke och arbetslust. Planen är att tävla i agility, freestyle och lydnad. Vet ni någon uppfödare som skulle kunna passa får ni gärna tipsa mig. 
Jag har tyvärr inga tips att ge dig, då jag har själv letat sedan okt-10 utan att hitta rätt. Så det tar tid när man söker efter en arbetsnarkoman ;) gå på magkänslan, fokusera mer på föräldrar och att det är friskt runtomkring. Jag surfar på avelsdata dagligen, mitt nya intresse liksom. :)
Glömde säga… Det mesta hänger på nya tränaren ;)
Ronja06 har en en kille därifrån, ifall du vill höra med någon som köpt av dem…
Yes, jag har en sobel kille därifrån! Och han är nog bland de bästa shelties som jag träffat och stämmer bra in på din beskrivning. Flertalet av Evas hundar har ett fantastiskt temprament. Och om jag inte minns helt fel ska de para en mycket häftig tuff sobeltik denna sommar..? Av likvärdiga linjer som Viggo. PMa mig om du har frågor. Eller så kan du kika in på vår hemsida: hundliv.webb.se.
Mvh Emelie 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 Emelie, får jag fråga vad du har för kamera!? 
Dina bilder är underbara! Sitter och drömmer mig bort i alla hundbilder.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag använder mig av en Nikon D90 :) finns utförlig info på hemsidan också om min fotoutsrustning.
Mvh Emelie 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6 Okej!
Jag letade, men hittade inte! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.