Medarbetare sökes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då Starfall har slutat som medis på sajten. (världens bästa Starfall) Så behöver vi en ny Medarbetare.
Du behöver ha ett stor intresse för rasen= Ett brinnade hjärta. Du ska vara aktiv på sajten och gärna hjälpa till med nya trådar och en och annan artikel ser vi gärna att du gör. Jag berättar gärna mer via pm.
Hör gärna av dig med ett pm till mig (medde) och berätta lite om dig själv.
Mvh medde//Sajtvärd
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Åh vad synd att hon slutade… Lycka till med letandet av ny medis =)
Sajten söker ännu efter ny Medarbetare..
Hmm…
Vad ska ni ha denne till? Hjälpa till med trådar (administrera) kan jag ju, jag är Medarbetare på flera sajter. Men det här med att skriva artiklar…Jag har ju ingen sheltie utan en papillon. Så artiklar om hundar kan jag skriva, men jag har ju inga egna erfarenheter gällande shelties.
#3 Det står i #0 vad vi söker och vad man ska göra om man undrar eller är intresserad.
#4 Jag läste #0 och svarade ju på frågorna. Det enda jag missade var att jag inte skrev ett PM
#5 Okej.
Vill du veta mer eller är intresserad, skriv ett PM till Medde.
Det vill vi hellre än att ta allt gällande ny Medarbetare öppet i den här tråden.
Ja, okej ta bort alla inlägg, jag skickar inget PM =)
#7 Nä dom kan vara där, om inte du har något emot det.
Det kan ju vara någon annan som undrar 
Som PetraKanin säger. Vi tar inte bort några inlägg, ser ingen anledning till det då dom kan vara info för andra som läser.
Men som det skrev i inlägget ´#0 Så söker vi någon som har sitt hjärta hos rasen, samt att vidare frågor besvararas via pm. Det är för att jag tycker att man då har en "privat" samtal.
Mvh medde//Sajtvärd