Tv:e söndag" Extrema pudlar"
Om ni har kanal 5. Så kolla in programet i morgon söndag Kl 20:00 "Extrema pudlar!" Det är ett Amerikansk dokumentär från 2010. Som visar det extra som pågår bland vissa hundägare i USA. Man klär ut sin hund. färgar, friseras ja allt man kan tänka sig för hunden ska se ut som till exempel en kamel, buffel, indian med mera..Hundarna färgas i hela regnbågenfärger..
För mig är det här inte roliga tilltag som det hålls på med. Men jag tänker titta på programet.
Efter programet vore det väldigt intressant att få höra vad ni tyckte om programet, samt om ni skulle kunna tänka er fixa en hund på det sättet som görs i programet
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
ok ska försöka komma ihåg
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Hade inte möjlighet att se programmet. Kanske går det att hitta någonstans i efterhand…
Var det intressant?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ärligt så har jag varit ute, men spelade in det och sätt mig ner nu för att se det. Tror säker det kommer i reprise
Hittade det på kanal5play!
#4 Gött!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nja inte var det här något som jag pesonligen tyckte om. Lite typiskt stil för andra sidan sjön. Inte kan det vara bra för hundar att färgas som dom gör. Alla kemikalier kan inte vara bra för hunden, sedan att sätta på allt dom gör.. Nja inte är det nog så trevligt för hunden. Utan enbart pengahunger för mattarna. Visst om man ser det i konstverk, det ett vackert jobb dom görr. Men på hundar.. Nja…