Blogg i annat perspektiv
.. Lämna gärna en liten kommentar också vad du tycker om bloggen. Gillar du bloggen extra mycket kan man även prenumerera på den! :)
Så blir lilleman glad ;)
Mvh Emelie 
Jag hittar ingen länk. Ligger den kanske på din profil?
hahahaha, nej men oj då. Vad klumpigt av mig :P
Mvh Emelie 
vilken rolig ide detta skall följas =) följer redan din blogg så varför inte hans =)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Vilken fin blogg hihi, ska fööölja :D skulle va kul med lite bilder på ronja med :p har upptäckt att lexie o ronja typ är släktingar (sysslingar/kusiner, kommer inte ihåg :p)
Haha sött :)
Altid kul att se fina foton på dina hundar!
#5Ä rLexie och Ronja släktingar? Hur? Ronja och Ilsa är nämligen släktingar. Vilka är Lexies föräldrar?
#6 Ska kika vilka de var :)
De är inte kusiner som jag på, tror de va sysslingar :)
#6 Nu har jag kollat och Ronjas morfar (Edglonian Captain Marvel Atnenebank) är Lexies farfars far, det är ganska många de har släkt med.. Dessa; Marklin Wandasson At Shelridge, Francehill Wedgewood, Edglonian Rather Dashing, Lynnfield That's Totte , Donax Troop The Colour Of Rivalee, Francehill Mystery, Reubicia Blue Flame At Ruscome, Edglonian Rather A Dazzler, Stationhill Crackshot, Lynnfield Coal Miner's Daughter, Thoco's Yankee Clown, Westpark Black Ebony och Carneros El Hassan De Wetstpark) PUUUH, jobbigt o skriva alla :p Men hur är Ilsa o Ronja släkt då? :) Ilsa o Lexie kanske också är släkt.. :p